עיתונאי צרפתי טוען: "ליאו מסי ישחק בפ.ס.ז' בעונה הבאה"

ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לאחר ההצהרה של ניימאר על כוונתו לשתף פעולה עם הפרעוש בעונה הבאה, דניאל ריולו מ'רדיו מונטה קרלו' בטוח כי הארגנטינאי יעזוב את ברצלונה לאחר 21 שנה לטובת אלופת צרפת

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של פריז סן ז'רמן על מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות, ניימאר גרם לכותרות ענק ברחבי היבשת כאשר סיפר כי יעשה הכל על מנת לשתף פעולה עם ליאו מסי בעונה הבאה. הברזילאי לא ציין האם הוא מתכוון לחזור לברצלונה או שהארגנטינאי יעבור לצרפת, אך היה די ברור לכולם כי האופציה השנייה ריאלית יותר, בעיקר בשל סיום החוזה של הפרעוש בקיץ הקרוב והסאגה הארוכה בה כמעט עזב את תקופת נעוריו.

כמובן שהסוגיה המשיכה לגרור כותרות נוספות בצרפת והערב אחד הכתבים הבכירים ב'רדיו מונטה קרלו' וברשת 'BFM TV', דניאל ריולו בטוח כי העסקה כבר סגורה: "ליאו מסי יהיה בפריז סן ז'רמן בשנה הבאה. אני בטוח בכך, מסי יהיה בפריז סן ז'רמן בעונה הבאה", כך כתב העיתונאי המדובר ברשתות החברתיות.

צריך לציין כי התגובה של ברצלונה וגם של מסי עצמו עדיין לא הגיעו, אבל החל מחודש ינואר הפרעוש יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שירצה ואף לחתום בקבוצה חדשה בשנה הבאה – דבר שיגרום לגל של שמועות נוספות ולא רק מצד פריז סן ז'רמן. כעת נותר לנו רק לחכות לצעד הבא של מסי שככל הנראה ימתין עד לבחירות הנשיא הבא של ברצלונה ולאחר מכן הוא צפוי להחליט היכן יהיה מעוניין לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי