ניימאר ייעדר זמן רב? אביו זעם: "חייבים לעצור את הפשע הזה!"

ניימאר נפצע | Xavier Laine/Getty Images

הכוכב שירד מהמגרש באלונקה ממרר בבכי, סובל על פי הערכות מנקע חמור בקרסול וייבדק בשני. אביו תקף: "לעזאזל! עד מתי! למה רק בפעם התשיעית שולפים אדום?". פ.ס.ז' שברה שיא שלילי בעידן הקטארי. המאמן: "משחק רע"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן לא זוכרת פתיחה עונה כל כך קשה בצרפת. הקבוצה של תומאס טוכל ניצחה רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים. אתמול (ראשון) היא נכנעה 1:0 בביתה לליון ונותרה במקום השלישי בטבלה, רחוקה נקודה מהמוליכה ליל. זה לא רק ההפסד אלא היכולת החלשה, שכן האלופה לא בעטה למסגרת ולו פעם אחת – דבר שלא קרה לה מעולם בעידן הקטארי. מעבר לכך, האלופה רשמה ארבעה הפסדים ב-14 המשחקים הראשונים, דבר שלא קרה לה מאז עונת 2009/10, אך אלה היו ימים אחרים, אז סיימה במקום ה-13. ובכל מקרה, ההפסד הוא לא הצרה הגדולה של פ.ס.ז', כי אם פציעתו של ניימאר.

באמצע השבוע הוא להט עם שלושער גדול בליגת האלופות ובכלל היה נראה שהוא עולה על דרך המלך, אך בתוספת הזמן טיאגו מנדש ביצע עבירה חריפה והורחק באדום ישיר אחרי צפייה ב-VAR אך זה כלל לא משנה עבור האלופה. הברזילאי כבר רשם שלוש פציעות לא פשוטות בכלל שגרמו לו להחמיץ כמעט שלושה חודשים כל אחת. לאחר המשחק הוא אובחן עם נקע חמור בקרסול. "אני לא יודע, נצטרך לחכות ולראות מה קורה, הוא ייבדק מחר (היום)" אמר טוכל המבוהל.

לאחר המשחק אביו של ניימאר, שירד מהמגרש באלונקה כשהוא ממרר בבכי, תקף בפוסט ברשתות החברתיות: "לעזאזל, עד מתי? כל כך הרבה מדברים עליו, אבל כל כך הרבה מאפשרים את האלימות הגסה הזו. למה לא לעצור את זה בהתחלה? בפאול הראשון שגובל בפשע? למה לחכות לפעם השביעית, השמינית או התשיעי? האם צריך להתסכל על ה-VAR כדי לדעת מתי לשלוף כרטיס אדום? שחקנים עושים תיקולים חסרי אחריות, אלימים, ובמהלך כל משחק ניימאר סובל".

עוד הוסיף: "בסופו של דבר הכדורגל יפסיד כששחקנים כמו ניימאר ייפצעו. כמה זמן הוא עוד יהיה הקורבן? זה תלוי במי שמנהל את המשחק! לכם יש הזדמנות להגן על השחקנים האלה. תעשו את זה. לאלוהים אכפת!"

ובחזרה למשחק. טוכל ניסה לספק הסברים: "ברור שלא היינו מוכנים מספיק ולא הצגנו משחק תחרותי. עשינו טעויות גדולות במצבים מסוכנים. לא שיחקנו באותה המשמעת. ראינו קבוצה עייפה נפשית מאוד אחרי מנצ'סטר יונייטד ובשאקשהיר. האינטנסיביות הייתה נמוכה מדי". המאמן הוסיף כי אמבפה נותר על הספסל בהמלצת הצוות הרפואי שכן הוא אינו כשיר ליותר מ-25 דקות.

"כמו ירייה ברגל", נכתב בשער ה"לאקיפ" על רקע תמונתו של ניימאר הפצוע. "בניגוד לשנים עברו, שוב הוכח כי פ.ס.ז' לא לבד במירוץ האליפות", נכתב על המשחק והחמיאו לעבודה הטקטית של ליון. "העייפות המצטברת מכבידה בהכרח, וזה היה ערב נוראי בעקבות הפציעה של ניימאר". פרנסל קימפבה שביצע שגיאה קשה במהלך השער, ספג ביקורות. "הוא הפך לסגן הקפטן במועדון והתחלנו להתרשם שרגעי האימה מאחוריו, אך זה לא כך כפי שגילינו".

"זו אשמת כולם, זה לא רציני מה שראינו. חייבת להיות לנו מספיק איכות וגם מספיק כוחות כדי לנצח משחקים. זה נשאר באחריותי, זה ברור, אבל כולם אשמים. עשינו צעד גדול לאחור לאחר המשחקים האחרונים וזה מאכזב אותי".

קיליאן אמבפה, תומאס טוכל | Xavier Laine/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי