טוכל לקח אחריות: "טעיתי" והתייחס למצבו של ניימאר

ניימאר, תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

פ.ס.ז' תארח את לוריין מהתחתית ברביעי, המאמן הסביר שהיה עליו לבצע רוטציות רחבות יותר במהלך ההפסד לליון. על הכוכב הברזילאי: "החדשות הרגיעו אותנו, נקווה שישחק ביום ראשון". אמבפה ישוב להרכב

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית ייערך מחר (רביעי) כשכל עשרת משחקי המחזור יתקיימו באותו היום. במוקד, פריז סן ז'רמן, שהפסידה 1:0 לליון ומדורגת רק במקום השלישי, תרצה להתאושש במשחק הבית נגד לוריין מהמקום ה-17. מי שייעדר מהמשחק הוא כמובן ניימאר הפצוע, שכתב לאחר הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות על רקע תמונה עם ליאו מסי: "נתראה בקרוב חבר שלי".

עד למפגש עם ברצלונה יש זמן רב ובינתיים תומאס טוכל יודע שכל מעידה בליגה מקרבת את קיצו, ככל הנראה. המאמן לקח אחריות: "טעיתי במהלך ההפסד לליון", אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקרוב: "הרבה לחץ השתחרר אצלנו אחרי הניצחון בליגת האלופות. הייתי צריך לפעול טוב יותר – לשמוע את העייפות הנפשית של השחקנים שלי ולבצע יותר שינויים בהרכב. היה לי ביטחון בקבוצה ורציתי להמשיך בצורה דומה אך טעיתי, בכנות".

"הליגה היא המציאות שלנו כרגע, עלינו להיות טובים יותר, עקביים יותר ויעילים יותר, אני מקווה שכולם הבינו שמה שעשינו נגד ליון פשוט לא מספיק. הדרישות בפריז סן ז'רמן תובעניות, זה נכון. אנחנו אשמים שאיבדנו נקודות, נעשה הכל כדי להיות אלופים, אמר המאמן שנשאל על הגרלת ליגת האלופות: "זו הגרלה קשה אבל אין יריבות נורמליות בשלב הזה. מוקדם להתייחס למשחק הזה".

טוכל ייחסר גם את הקפטן מרקיניוס אך מקווה שהוא והכוכב הברזילאי יוכלו לשחק נגד ליל מוליכת הטבלה במשחק ביום ראשון. "זה לא בלתי אפשרי שהוא ישחק שוב לפני הפגרה. נרצה שזה יקרה נגד ליל, אבל אני עדיין לא יכול להגיד אם זה יקרה או לא. בכל מקרה החדשות הרגיעו אותנו", אמר המאמן.

מי שיחזור להרכב הוא קיליאן אמבפה שעלה מהספסל רק בדקה ה-65 במקומו של אנחל די מריה. מויזה קן צפוי לשמור על מקומו בחוד בזמן שמאורו איקרדי עדיין מושבת וכך גם פאבלו סראביה. הצרפתי מוליך את טבלת המבקיעים של הליגה עם עשרה כיבושים ב -630 דקות בלבד והוא תרם בנוסף חמישה בישולים.

בכל 11 המפגשים האחרונים הצליחה פ.ס.ז' לנצח את יריבתה. לוריין, מצידה, קטעה רצף שחור של ארבעה הפסדים על האפס כשהביסה 0:3 את נים במחזור האחרון. מה שבטוח הוא שאין לה מה להפסיד.

קיליאן אמבפה, תומאס טוכל | Xavier Laine/Getty Images

במשחקים נוספים בולטים: ליל המוליכה תתארח אצל דיז'ון האחרונה בטבלה לקרב קצוות; ליון השנייה בטבלה והמנצחת הגדולה של המחזור הקודם, תפגוש את ברסט (מדורגת עשירית). מארסיי (רביעית בטבלה) נגד ראן (שמינית).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי