0:0 בין פריז סן ז'רמן לליל, ששמרה על הפסגה

קיליאן אמבפה | DENIS CHARLET/AFP via Getty Images

רק המוליכה הרוויחה מהתיקו המאופס, למרות שנותרה בשוויון עם ליון בנקודות. אלופת צרפת במקום השלישי. ברסט ומונפלייה נפרדו ב-2:2, כמו גם סנט אטיין ונים. ראן טיילה ל-0:3 על לוריין, דיז'ון גברה 0:1 על מונאקו

(גודל טקסט)

אחרי שהמחזור ה-16 בליגה הצרפתית נפתח אתמול (שבת) עם שלושה מפגשים, היום הוא נמשך עם עוד שבעה משחקים, כאשר מונפלייה וברסט נפרדו ב-2:2, מונאקו גברה על דיז'ון 0:2, סנט אטיין ונים סיימו גם הן ב-2:2, ראן לא התקשתה עם 0:3 במונפלייה, אנז'ה ניצחה 0:1 בנאנט ובורדו יצאה עם שלוש הנקודות משטרסבורג אחרי 0:2. במשחק המרכזי והאחרון של הערב, ליל ופריז סן ז'רמן נפרדו בתיקו 0:0 במה שהיה קרב ישיר על המקום הראשון.

ליל – פריז סן ז'רמן 0:0

עם רשימת פצועים שכוללת שישה שחקנים, בראשם ניימאר, האלופה הגיעה למשחק החוץ החשוב ופתחה ללא קיליאן אמבפה. הכוכב עלה מהספסל רק בדקה ה-77, אבל לא הצליח למנוע איבוד נקודות שני של הפריזאים בשלושת המחזורים האחרונים, שבעקבותיו הקבוצה מעיר האורות במקום השלישי בטבלה. המארחת, מצדה, יכולה להתנחם בכך ששמרה על הפסגה, אם כי היא שווה לליון בנקודות אחרי שהאחרונה ניצחה אתמול.

ברסט – מונפלייה 2:2

השער הראשון במשחק הגיע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי שגאטן לבורדה המשיך בנגיחה כדור רוחב מעולה של אנדי דלוט היישר לתוך הרשת והעלה את האורחת ליתרון 0:1. בדקה ה-58, רומאן פיליפטו איזן את התוצאה מתוך הרחבה, והמהפך הושלם בדקה ה-81 עם ריבאונד מעולה של ברנדן שרדונה. המארחים רק סיימו לחגוג, וכבר ראו את אנדי דלוט משווה את התוצאה עם שער נהדר וקובע את תוצאת הסיום. מונפלייה פספסה הזדמנות להיצמד לפסגה ומאזנה עומד על 27 נקודות. מנגד, ברסט ספרה תיקו שני ברציפות וכעת יש לה 23 נקודות.

ארנולד סוקו מול ג'וליאן פוסייר | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images)

דיז'ון – מונאקו 1:0

קווין פולאנד העלה את האורחים ליתרון רבע שעה מפתיחת המשחק אחרי שקיבל כדור רוחב יפה מוויסאם בן ידר ולא התקשה להמשיכו לרשת. שחקני דיז'ון כבר חגגו את השיוויון דקה לפני השריקה למחצית, אך שופטי המסך פסלו את השער של אריק דינה בטענת נבדל והשאירו את התוצאה על כנה. המארחת חיפשה את השער לאורך כל המחצית השנייה אך מאמציה לא צלחו וחניכיו של דויד לינארס נותרו במקום האחרון בטבלה עם ניצחון אחד מפתיחת העונה. מנגד, חניכיו של ניקו קובאץ' ניצחו בפעם השמינית, קטעו את רצף שלושת ההפסדים אליו נקלעו והצליחו להיצמד לפסגה.

שחקני מונאקו חוגגים | Vincent Poyer/Icon Sport via Getty Images

סנט אטיין – נים 2:2

קרב התחתית בסטאד ז'ופרואה-גישאר התחמם מהר וכבר אחרי שמונה דקות הארולד מוקודי העלה את המארחים ליתרון 0:1, אך מתאו אהלינבי השווה את התוצאה כעבור שש דקות. בדקה ה-36 סנט אטיין קיבלה הזדמנות טובה להחזיר את היתרון עם פנדל, אך ריאד בודבוז החמיץ מהנקודה והוריד את הקבוצות למחצית בשיוויון. נים השלימה מהפך בדקה ה-56 מרגלו של רנו ריפאר, אך הפעם היו אלה האורחים שלא הספיקו לחגוג, ושש דקות אחר כך ארנאוד נורדין השווה ל-2:2 וקבע את תוצאת המשחק. סנט אטיין המשיכה לאבד גובה עם תיקו רביעי מחמשת משחקיה האחרונים והיא רחוקה כעת רק חמש נקודות מהקו האדום. מנגד, נים קטעה את רצף ארבעת ההפסדים שסבלה ממנו והיא ממוקמת במקום ה-18 שמוביל לליגה השנייה.

מתאו אהבילני מול מהדי קאמרה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

לוריין – ראן 3:0

הגול הראשון בקרב הקצוות בלוריין הגיע בדקה ה-23 עם שערו הרביעי העונה של בלם הקבוצה דמיאן דה סילבה, שהמשיך עם ראשו כדור חופשי מעולה של של סטיבן אנזונזי. בדקה ה-70, בנג'מין בוריו הכפיל את התוצאה עם בעיטה מקרוב, ומרטין טרייר קבע את תוצאת המשחק שבע דקות אחר כך. ראן רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות מאז שהודחה מליגת האלופות, עלתה למקום החמישי עם 28 נקודות ונראה שההתמקדות במסגרת המקומית מיטיבה עמה. מנגד, לוריין ספרה הפסד שביעי מתשעת משחקיה האחרונים, ונותרה עם 11 נקודות במקום הלפני אחרון.

דמיאן דה סילבה חוגג | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

נאנט – אנז'ה 1:0

שטרסבורג – בורדו 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי