אמבפה נפרד מטוכל. אם פוצ'טינו יגיע: אריקסן עשוי להצטרף

קיליאן אמבפה, תומאס טוכל | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

חלוץ פ.ס.ז' על המאמן שפוטר: "תודה קואץ', אף אחד לא ישכח את הזמן שלך כאן. כתבת חלק גדול מההיסטוריה של המועדון". הארגנטינאי המועמד המוביל, קשר אינטר שכיכב תחתיו בטוטנהאם עשוי להגיע בטרייד תמורת פארדס

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן הודיעה אתמול (חמישי) על פיטורי המאמן, תומאס טוכל. הדבר קרה דווקא יום אחד אחרי ניצחון 0:4 על שטרסבורג, ובתקשורת הצרפתית מספרים כי ההחלטה התבשלה בשבועות האחרונים ולא התקבלה אחרי אותו משחק כמובן.

כוכב סגנית אלופה אירופה, קיליאן אמבפה, נפרד מהמאמן הגרמני בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "לצערי, אלה חוקי הכדורגל. אף אחד לא ישכח את הזמן שלך כאן. כתבת חלק גדול ונהדר מההיסטוריה של המועדון ואני אומר לך תודה, קואץ'".

כידוע, מאוריסיו פוצ'טינו נחשב למועמד המוביל לתפקיד המאמן הבא של פ.ס.ז'. על פי הדיווחים בחו"ל, החלו מגעים בין הצדדים. מאמן טוטנהאם לשעבר לא הדריך קבוצה מאז שפוטר מהתרנגולים בנובמבר 2019, וכל ההערכות מספרות שהארגנטינאי יקבל את התפקיד אצל אלופת צרפת.

מאוריסיו פוצ'טינו | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

מי שנקשר עם מעבר אפשרי לקבוצה בתקופה האחרונה הוא כריסטיאן אריקסן מאינטר. מינוי של פוצ'טינו לתפקיד המאמן מחזק עוד יותר את השמועות הללו באופן טבעי, שכן הקשר הדני כיכב בטוטנהאם תחתיו במשך שש עונות, בהן שיחק 255 משחקים בהדרכת הארגנטינאי.

אריקסן בן ה-28 מתקשה לתפוס מקום בהרכב אינטר ולא נראה שאנטוניו קונטה מחזיק ממנו יותר מדי, אחרי שהגיע בינואר הקודם לנראזורי ומאז הדברים פשוט לא מתחברים. מתחילת העונה הקשר רשם שמונה הופעות ליגה בלבד, מתוכן פתח ארבע פעמים בהרכב ולא הצליח כלל לכבוש או לבשל.

שמו של אריקסן נקשר לפ.ס.ז' עוד לפני הגעתו המסתמנת של פוצ'טינו כאמור, ובתחילת החודש דווח שאינטר מעוניינת בלאנדרו פארדס מהקבוצה הצרפתית ושתיתכן עסקת חליפין בין הקבוצות. הנראזורי הם אלה שיזמו את הטרייד.

כריסטיאן אריקסן | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי