לאונרדו: "מסי ברשימה שלנו, לא נתחנן לאמבפה וניימאר שימשיכו"

ליאו מסי, מרקו וראטי | Urbanandsport/NurPhoto via Getty Images

המנהל המקצועי של פ.ס.ז' התייחס לקפטן ברצלונה: "אנחנו בהחלט עוקבים אחרי מה שקורה איתו, אך ארבעה חודשים הם כמו נצח", על צמד הכוכבים: "מי שרוצה להישאר - יישאר. יש לי הרגשה טובה לגביהם". וגם: פיטורי טוכל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן התייצבה לאחרונה כשחזרה לפסגת הטבלה בצרפת וכן זכתה בתואר ראשון העונה אחרי שגברה על מארסיי בסופר קאפ הצרפתי. ובכל זאת, לא חשוב כיצד תסתיים העונה של הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו – פ.ס.ז' תהיה אחת הקבוצות המרתקות ביותר בקיץ כשעל הפרק סימן השאלה לגבי קיליאן אמבפה וניימאר וכן האפשרות שליאו מסי שמסיים את חוזהו בברצלונה – יצטרף. לאונרדו, המנהל המקצועי של הקבוצה, לא ממש פיזר את הערפל.

לאונרדו התייחס למסי: "שחקנים גדולים כמו מסי תמיד יהיו ברשימה של פ.ס.ז'. אנחנו יושבים בשולחן הגדול עם אותם המועדונים שעוקבים אחרי עתידו מקרוב, למעשה עדיין לא יושבים אך יש לנו מקום שמור. אבל, זה לא הזמן לדבר על זה או לחלום על זה. ארבעה חודשים הם כמו נצח, במיוחד בתקופה כזו".

ומה לגבי שני הכוכבים שכבר בקבוצה? "אני מקווה שהם (אמבפה וניימאר) משוכנעים שפ.ס.ז' היא המקום הטוב ביותר כרגע לשחקנים שאפתניים ברמה גבוהה. אנחנו רק צריכים למצוא את ההסכמה בין הרצונות שלהם, הדרישות שלהם והציפיות והאמצעים שלנו", אמר על השניים שמסיימים את חוזיהם ב-2022. אמבפה, כזכור, מקושר זה זמן רב לריאל מדריד.

קיליאן אמבפה, ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

עוד אמר בעניינם: "אנחנו לא צריכים להתחנן אליהם – 'אנא תישארו'. זה לא ככה. מי באמת רוצה להישאר – יישאר. אנחנו מדברים בקביעות ויש לי הרגשה טובה לגבי שניהם". בשבוע שעבר פורסם, כזכור, כי ניימאר נמצא במשא ומתן מתקדם על הארכת חוזהו.

לא מזמן פוטר תומאס טוכל על אף רק באוגוסט הביא את הקבוצה לגמר ליגת האלופות לראשונה בתולדותיה. הברזילאי טען כי זה לא דבר מפתיע. "ידענו, וגם הוא (טוכל) ידע שיהיה לו קשה להמשיך בסיום העונה הזו. לא החלפנו מאמנים כדי להשוויץ או ליצור רעש. אני לא חושב שזו יכולה להיות כזו הפתעה גדולה עבורו. זו לא הפעם הראשונה שדנו יחד במצב. אולי הוא כבר לא הבין אותי. אנחנו לא מנהלים מועדון לפי גחמות. אתם חושבים שאנחנו מוציאים מיליונים ברכישת שחקנים או בבניית מרכז אימונים חדש ושנבזבז רק כמה דקות של מחשבה בהחלטה לגבי מאמן?".

תומאס טוכל | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי