העזיבה מתקרבת? קיליאן אמבפה דיבר על עתידו בפ.ס.ז'

קיליאן אמבפה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

לאחר הצמד על מונפלייה, החלוץ התראיין בצרפת והתייחס לאפשרות להמשיך בעיר האורות: "אם אשאר כאן זה יהיה לעוד הרבה שנים, אבל עדיין לא קיבלתי החלטה". פוצ'טינו: "מקווה שיישאר איתנו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן נראית מצוין תחת המאמן החדש מאוריסיו פוצ'יטו, שהוביל את קבוצתו לניצחון ליגה שלישי ברציפות ו-0:4 על מונפלייה, כאשר ניימאר, מאורו איקרדי וקיליאן אמבפה סגרו את הסיפור עם שלושה שערים מהירים בין הדקות ה-60 ל-63.  

אמבפה שעלה לראש טבלת כובשי השערים של הליגה הצרפתית עם 14 שערים, גנב את הכותרות דווקא לאחר הראיון לאחר המשחק, בו הודה כי אינו בטוח לגבי עתידו בעיר האורות: "אני כרגע חושב על זה, אם אמשיך בפריז סן ז'רמן זה יהיה לעוד המון שנים. אני לא מתכוון להאריך את החוזה ולעזוב אחרי עונה", סיפר החלוץ ל'טלפוט'. "אני בשיחות עם המועדון ואתן החלטה בקרוב, אם הייתה לי תשובה עכשיו הייתי נותן אותה".  

לאחר מכן פוצ'טינו נשאל גם הוא לגבי הסוגייה: "אני לא כאן כדי להגיב על מה שהשחקנים שלי אומרים, אבל הוא ללא ספק אמר דבר גדול. הוא שחקן מפתח בפריז סן ז'רמן ואני מקווה שיהיה איתנו עוד הרבה שנים".

מאוריסיו פוצ'טינו, קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בין אם יישאר או לא, לאמבפה יש עוד לא מעט מטרות העונה בפ.ס.ז', כאשר מלבד הרצון להוביל את הקבוצה מעיר האורות לזכייה ראשונה בליגת האלופות – תוכל פריז כבר בקיץ להשתוות לסנט אטיין בראש טבלת האליפויות עם צלחת עשירית. מבחינה אישית אמבפה יכול להיות השחקן הראשון מאז ז'אן-פייר פאפן שמסיים כמלך השערים עונה שלישית ברציפות – האחרון אגב המשיך את הרצף לאורך חמש שנים (1987-1992) ונראה כי החלוץ בן ה-22 יתקשה להשוות את השיא גם אם יבחר שלא לעזוב.

בנוסף דיבר אמבפה על הצמד ששבר בצורת של שלושה משחקי ליגה ללא כיבוש: "האמת שלא הייתי טוב, זה נורמלי כאשר אתה מרגיל אנשים לכבוש בכל משחק. אני מכיר את המנטליות בצרפת יותר טוב מכולם וידעתי שתגיע תקופה לא פשוטה".

קיליאן אמבפה, ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי