0:3 לפריז סן ז'רמן על נים, ליל נותרה בפסגה

קיליאן אמבפה, מאוריסיו פוצ'טינו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

האלופה חזרה לנצח עם משחק גדול של אנחל די מריה, בעוד הקבוצה של כריסוף גאלטייה רשמה את ניצחונה ה-15 העונה בליגה תוך תצוגת כדורגל מרשימה. אקס מכבי תל אביב רשם הצלה נהדרת, ריימס נפרדה ב-0:0 ביתי מול אנז'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית סיפק הערב (רביעי) סטטוס קוו בצמרת, כשבמוקד פריז סן ז'רמן התאוששה מההפסד במחזור שעבר וניצחה בקלות 0:3 את האחרונה בטבלה. ליל יצאה למשוכה לא קלה בבורדו וחגגה עם שלישייה משלה. גם ליון סיימה מחייכת את הערב עם 0:1 יקר שהשאיר אותה במקום השני, ומארסיי לוקחת נקודה לאחר שבוע סוער עם שער בכורה של הרכש המדובר מנאפולי.

פריז סן ז'רמן – נים 0:3

לאחר ההפסד המביך ללוריין במחזור שעבר, הפריזאים אירחו את האחרונה בטבלה ולא התקשו לצמצם את הפער מליל המוליכה חזרה לשלוש נקודות. מאורסיו פוצ'טינו החל להרגיש את הלחץ המוכר בעיר הבירה הצרפתית לאחר שרשם הפסד ראשון כמאמן ראשי בקבוצה ולא לקח שום סיכון במשחק הבית הכי נוח שיכל לבקש.

אנחל די מריה פתח את הסכר בדקה ה-18 מטעות הגנתית קשה של האורחים. הארגנטינאי המשיך עם היכולת הטובה שלו כשבישל לפאבלו סראביה נגיחה מדויקת (36), ובמחצית השנייה גם קיליאן אמבפה השתתף בחגיגה עם בעיטה מופלאה על סף הרחבה (68) וחגג את שערו ה-15 בליגה. תגיע מוכנה לקרב הגדול נגד מארסיי במחזור הבא.

שער ובישול עשו את העבודה. די מריה | Xavier Laine/Getty Images

בורדו – ליל 3:0

לאחר מחצית שקולה האורחת פתחה מבערים וחוזרת הביתה עם עוד שלוש נקודות. יוסוף יאזיג'י הטורקי הנהדר כבש את שערו השביעי העונה בדקה ה-54, טימותי וואה (הבן של ג'ורג') הוסיף כעבור תריסר דקות וג'ונתן דויד סגר סיפור לפני תוספת הזמן. ליל סופרת ניצחון חמישי ברציפות בליגה, ממשיכה ביכולת הנהדרת שלה ומבטיחה לעצמה עוד מחזור בראשות הטבלה, בורדו מנגד סופרת הפסד שני ברציפות.

לאנס – מארסיי 2:2

שבוע עמוס באירועים דרמטיים עבר על מארסיי. זה התחיל בפריצה של האוהדים למתחם האימונים של הקבוצה והמשיך במסיבת העיתונאים של המאמן המפוטר, אנדרה וילאש בואש לפני המשחק מול לאנס בה הוא הביע את רצונו לעזוב את המועדון. עם כל הצרות האלו האורחים יכולים להתנחם בשער בכורה של הרכש החדש מנאפולי ארקדיוש מיליק (45), כשעוד קודם לכן פלוריאן תובאן מצא את הרשת (37). אך המארחת לא אמרה נואש ומיד בפתיחת המחצית השניה מצאה את הרשת משערו של פלוריאן סוטוקה (48), כשהמילה האחרונה הייתה של פקונדו מדינה (61) שדאג לחלוקת נקודות בין הקבוצות. בעקבות הנקודה מארסיי נשארת במקום התשיעי, בעוד המארחת מתייצבת במקום השביעי.

דיז'ון – ליון 1:0

חניכיו של רודי גארסיה ממשיכים בעונה המצוינת שלהם והם רחוקים רק שתי נקודות מליל המוליכה בסיום המחזור. זה לא הלך בקלות, אך שער מוקדם בדקה ה-22 של הברזילאי לוקאס פקאטה אחרי מהלך קבוצתי נהדר הספיק לאורחים בכדי לחזור הביתה עם מלוא הנקודות. המארחת נשארת תקועה עמוק בתחתית הטבלה.

ריימס – אנז'ה 0:0

פרדראג ראיקוביץ', אקס מכבי תל אביב, לא ספג מחזור שלישי ברציפות וקבוצתו שהתרחקה עוד יותר מהתחתית, בהחלט יכולה להסתכל לכיוון מעלה הטבלה, כשהיא יותר קרובה למקום שמוביל לאירופה מאשר לירידת ליגה. השוער הסרבי רשם הצלה גדולה במחצית השנייה והבטיח את הנקודה הביתית מול השמינית בטבלה.

שער נקי נוסף והופעה טובה. ראיקוביץ' | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

תוצאות נוספות


סט. אטיין – נאנט 1:1
מונאקו – ניס 1:2
מץ – מונפלייה 1:1
ראן – לוריינט 1:1
שטרסבורג – ברסט 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי