אמבפה העביר מסר, דאגה בפ.ס.ז': די מריה בספק לברצלונה

קיליאן אמבפה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

הצרפתי שכבש ב-0:2 על מארסיי - משחקו ה-150 במועדון: "גאה, מקווה שיגיעו עוד משחקים רבים". בתקשורת החמיאו: "מהירות מסחררת". הקשר נפצע בירך ונטש כבר אחרי 11 דקות, ייעדר משמינית הגמר? וגם: אלה שחזרו בזמן

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן עדיין רק במקום השלישי בטבלה אך היא בהחלט מחייכת אחרי שניצחה את מארסיי אתמול (ראשון) 0:2 בקרב המאה בין הקבוצות בכל המסגרות ונקמה בה על ההפסד 1:0 במחזור השני במשחק האלים ההוא. פ.ס.ז' ניצחה 45 פעמים ומארסיי רשמה 33 ניצחונות. בעידן הקטארי, פ.ס.ז' גברה על יריבתה הגדולה 19 פעמים ב-23 משחקים – יותר מאשר כל קבוצה אחרת. כבר בעוד יומיים תפגוש פ.ס.ז' את קאן במסגרת הגביע הצרפתי במשחק בו המנג'ר צפוי לבצע רוטציות נרחבות.

קיליאן אמפה, שכבש כבר בדקה התשיעית – רשם ציון דרך ענק – זה היה משחקו ה-150 במועדון כשעד היום הבקיע לא פחות מ-108 שערים. זה היה השער ה-21 שלו בליגה בהתקפה מתפרצת, לפחות עשרה שערים יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות מאז הופעת הבכורה שלו בקבוצה. אמבפה אמר לאחר המשחק: "הגענו לכאן במטרה ברורה לנצח והוכחנו את זה לא רק במילים אלא גם במעשים. עשינו את כל מה שנדרש. תקפנו היטב וכבשנו את השערים כבר במחצית הראשונה ולכן היינו רגועים. זו גאווה עצומה לשחק 150 פעמים במועדון גדול שכזה. אני מקווה להמשיך ולשחק כאן עוד הרבה".

לצד שמחת הניצחון הרי שפ.ס.ז' דואגת במיוחד מפציעתו של אנחל די מריה שנפגע ונטש כבר בדקה ה-11 בשל פציעה בירך הימנית. הארגנטינאי נמצא בספק גדול למשחק נגד ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד שמונה ימים. פוצ'טינו ניסה להרגיע ואמר שהפציעה לא נראית חמורה במיוחד. מרקיניוס ומרקו וראטי חזרו ל-11, מנגד, בדיוק בזמן. ניימאר, אגב, עלה מהספסל רק בדקה ה-66 שכן סבל מהקאות בימים האחרונים, אך היה זה מספיק זמן כדי להתעמת עם אלברו יריבו המר.

קיליאן אמבפה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

פוצ'טינו אמר על המשחק: "זו הייתה הופעה מאוד סולידית וטובה שלנו. אני שמח עבור השחקנים והאוהדים, לנצח משחק כזה – דבר חשוב לכולם. אני כאן חודש ומרגיש שאנחנו משתפרים מיום ליום, נמשיך לעבוד קשה. "הכדורגל היפה די נעלם מאז הקורונה. כשאנחנו מסתכלים על ליגות אחרות, רואים טלטלות, תוצאות מפתיעות. מועדון כמו פ.ס.ז' זקוק לאוהדים ואנחנו מתגעגעים להם".

הבלם פרנסל קימפבה אמר: "חשוב לנצח כאן במארסיי, במיוחד כשהליגה קשה מאוד. אלה שלוש נקודות חשוב מאוד, בטח בקלאסיקו המאה. אנחנו ממשיכים קדימה". החלוץ מאורו איקרדי, שהכפיל את התוצאה בדקה ה-24 – הגדיר את הניצחון כנקמה.

"תיק סגור", נכתב בשער "לאקיפ" בהתייחס לכך שפ.ס.ז' נקמה במארסיי על משחק הליגה הקודם בין הקבוצות. נכתב כי אמבפה חזר לזרוח והגיע למהירות אדירה של 36 קמ"ש: "היו עוצרים אותו ברחוב על מהירות מופרזת". "הוא הוביל את פ.ס.ז' עם השער המהיר שלו לניצחון קל". מי שעוד זכה למחמאות זהו פרנסל קימפבה. "היה בלתי עביר וסיכל כל ניסיון של מארסיי". "פ.ס.ז' ניצחה בלי להתאמץ או לזרוח", הייתה הכותרת ב"לה פריזיאן".

אנחל די מריה הפצוע | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי