צפו בתקציר: ליון דרסה 1:5 את אז'אקסיו בגביע הצרפתי, ריימס הובכה

ללא פרדרג ראיקוביץ' שנותר מחוץ לסגל, המארחת הפסידה 4:3 מטורף לקבוצה מהליגה השנייה וסיימה את דרכה במפעל. חניכיו של רודי גארסיה הביסו בקלות את היריבה הצנועה והעפילו ל-32 הגדולות

קבוצות: ריימס ליון
(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השישי בגביע הצרפתי, השלב הראשון בו משתתפות קבוצות הליגה הבכירה, יצאו היום (שלישי) לדרך כשבמוקד ליון דרסה את אז'אקסיו 1:5. עוד קודם לכן, ריימס, ללא פרדראג ראיקוביץ' שלא פתח בהרכב, הובכה בביתה ונכנעה 4:3 על ידי ולנסיין מהליגה השנייה וסיימה את דרכה בטורניר מוקדם מהצפוי.

ליון – אז'אקסיו 1:5

סגנית המוליכה פתחה בסערה את המשחק והכריעה אותו מהר מאוד. ממפיס דפאיי פרץ את הסכר עם כדור חד לרשת כבר בדקה ה-10, אסלאם סאלימאני הכפיל בדקה ה-22 ומקסוול קורנה הוסיף את השלישי שתי דקות לאחר מכן. את המסמר האחרון במחצית הראשונה נעץ הילד המוכשר ריאן שרקי בבעיטה אדירה מתוך הרחבה.

במחצית השניה המקומיים הורידו הילוך, רודי גארסיה העלה מחליפים ואחד מהם גם התכבד בשער האחרון של המשחק, כאשר חוסאם אאואר סגר סיפור בפנדל מדויק. בדקה ה-90 גם האורחת קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו תירגם ריאד נורי לשער ניחומים. ליון סופרת ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וממשיכה את העונה המצוינת שלה.

ראיין שרקי חוגג | JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images

ריימס – ואלנסיין 4:3

האורחת, שמדורגת במקום השמיני בליגה השנייה, חוללה סנסציה באצטדיון אוגוסט דאלון. כבר בדקה ה-21 היא עלתה ליתרון מפתיע משער של באטיס גווילאומה. המקומיים הגיבו תוך תשע דקות כשקאי סיירהויס ההולנדי השווה ודאג להוריד את מפלס הלחץ, והקבוצות סיימו בשוויון את המחצית הראשונה.

כשנדמה היה שהמקומיים ישתלטו על המשחק במחצית השנייה, ההפך הגמור קרה. בדקה ה-56 גווילאומה הבלגי עשה זאת שוב והחזיר את היתרון לאורחת, ומכאן ואילך ריימס התפרקה. שני שערים של קווין קרבאל, חלוצה הצעיר של ולנסיין (61, 81), הפכו את המשחק לסיוט עבור המארחת, שכבשה פעמיים והספיקה למזער נזקים בסמוך לסיום, מרגליו של בולאיה דיה (84, 91). למרות זאת, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי עבור המארחת שהודחה בבושת פנים, בעוד האורחת תמשיך את מסעה בגביע.

ואלנסיין חוגגת על חשבונה של ריימס | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

תוצאה נוספת: לוריין – פריז 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי