בקושי: 0:1 לפ.ס.ז' על קון. גם ליל, מארסיי ומונאקו בשלב הבא

גביע צרפתי: הדאבליסטית התקשתה מול הקבוצה מליגת המשנה, אך טיפסה לשלב 32 האחרונות משער של קן. מוליכת הליגה גברה על דיז'ון, הכחולים על אוקזר והקבוצה מהנסיכות על גרנובל. גם ניס עלתה

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השישי בגביע הצרפתי נמשכים היום (רביעי) כשבמוקד פריז סן ז'רמן גברה בקושי 0:1 על קון מהליגה השנייה. כמו כן, מארסיי התארחה אצל אוקזר מליגת המשנה גם היא וניצחה 0:2. ליל נסעה למפגש מול דיז'ון וגברה עליה 0:1. מונאקו פגשה את גרונבל וניצחה באותה תוצאה גם כן. בורדו נפרדה מהמפעל לאחר הפסד ביתי לטולוז 2:0. ניס גברה 1:3 על נים בקרב על טהרת הליגה הראשונה.

קון – פ.ס.ז' 1:0

האלופה התקשתה נגד הקבוצה ממרכז הטבלה בליגה השנייה אך השיגה 0:1 יקר בדרך לשלב הבא. מאוריסיו פוצ'טינו נתן מנוחה לחלק משחקניו הבכירים (כמו מאורו איקרדי, פרנסל קימפבה ומאורו איקרדי), שישה ימים לפני המשחק נגד ברצלונה, אך תפס את הראש כשראה את ניימאר נפצע, מתפתל מכאבים על כר הדשא אחרי שספגה כניסה בברכו, ומוחלף בדקה ה-60. במקומו עלה מהספסל קיליאן אמבפה.

עוד לפני שירד מכר הדשא, הברזילאי הספיק לבשל את שער הניצחון למויסה קן בדקה ה-49. הברזילאי הבקיע את שערו ה-12 העונה בקבוצה. עוד לפני המשחק הענק נגד ברצלונה, פ.ס.ז' תארח בביתה את ניס כבר בשבת.

מויזה קן | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

דיז'ון – ליל 1:0

האורחת יצאה למפגש על טהרת הליגה הראשונה והשיגה את הכרטיס לשלב 32 האחרונות במפעל. זה לא היה פשוט, אבל שער מוקדם של אגוויבו קמארה בדקה ה-15 בבעיטה חזקה מתוך הרחבה הכריעה את ההתמודדות בין הקבוצות. ליל רושמת כבר שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והיא ממשיכה את העונה המצוינת שלה כשהיא גם מוליכה את הטבלה.

שחקני ליל חוגגים | SEBASTIEN BOZON/AFP via Getty Images

אוקזר – מארסיי 2:0

לאחר ההפסד ב'לה קלאסיק' לפריז, התכולים שחווים עונה סוערת יצאו למשחק מול הקבוצה מהליגה השנייה בצרפת והצליחו לנצח בקושי רב. דריו בנדטו מצא את הרשת רק בדקה ה-54, אמאדו דיינג סגר סיפור בדקה ה-92 וזה הספיק למארסיי שמעפילה לשלב 32 האחרונות במפעל ותנסה בכל זאת להציל משהו מהעונה הזו.

דריו בנדטו חוגג | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

גרנובל – מונאקו 1:0

הקבוצה שממוקמת במקום השלישי בליגת המשנה אירחה את הרביעית מהליגה הבכירה ועשתה לה חיים קשים. בדקה ה-36 סופיאן דיופ מצא את סטבאן יובטיץ' שכבש את השער היחידי במשחק. המארחת לא הייתה רחוקה מלהשוות ולגרור את המשחק להארכה, אך חניכיו של ניקו קובאץ' עמדו בלחץ והם עוברים לשלב הבא.

נים – ניס 3:1

האחרונה בטבלה אירחה את ניס וקיוותה לשכוח מהצרות שלה בליגה אך ללא הצלחה. צמד מהיר של רוני לופס (13,29) העלה את האורחת ליתרון מבטיח. האריס דולייביץ' הבוסני עוד צימק את התוצאה בדקה ה-36 עבור המארחת, אך שם מאמצי הקאמבק נעצרו, ובדקה ה-82 פייר לס מלו חתם את ניצחונה של האורחת. נים תחזור למאבקי ההישרדות שלה בליגה בעוד החבורה של אדריאן אורסאה ממשיכה לשלב הבא.

צמד של רוני לופס מעלה את ניס לשלב הבא | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

תוצאות נוספות:
ברסט – רודז 1:2
בורדו – טולוז 2:0
נאנט – לאנס 4:2
שטרסבורג – מונפלייה 2:0
אמיין – מץ 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי