פוצ'טינו: "ניימאר מאוד עצוב, אבל אני לא מתחרט ששיחקתי איתו"

ניימאר נפצע | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

לקראת המשחק נגד ניס, מאמן פריז סן ז'רמן דיבר על ההיעדרות הצפויה של הכוכב בארבעת השבועות האחרונים לאחר שנפצע בגביע: "הוא מאוד רצה לשחק נגד ברצלונה וזה מאכזב". נבאס ישוב לסגל, וראטי ודי מריה ייעדרו

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הצרפתית ייפתח מחר (שבת, 18:00) כשהאלופה פריז סן ז'רמן תארח את ניס ממרכז הטבלה למשחק שיהווה חזרה גנרלית לפני המפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה בשבוע הבא, אך כל התקשורת בצרפת מתעסקת רק בדבר אחד – פציעה של הכוכב הגדול של הקבוצה, ניימאר שייעדר בארבעת השבועות הבאים לאחר שנפגע בניצחון על קון בגביע.

"שוב פעם הוא נפצע לפני הנוק אאוט", כתבו בעיתון הצרפתי 'לאקיפ'. בפעם השלישית מתוך ארבע השנים מאז שחתם בקבוצה מעיר האורות, ניימאר נפצע לפני המאני טיים של ליגת האלופות ובתקשורת הצרפתית סיקרו את התופעה בהרחבה ועסקו בכך שכבר מדובר בתופעה שאין לחלוק עליה – ניימאר הוא מבין השחקנים הפציעים בעולם מאז הצטרף לפ.ס.ז' ב-2017. הברזילאי ייעדר חודש אחד לפחות ויחמיץ בוודאות את המשחק הראשון בקאמפ נואו מול האקסית ברצלונה, כשהוא בספק גדול מאד גם לגומלין בחודש הבא.

בנוסף לניימאר, גם אנחל די מריה לא יעמוד לראשותו של מאוריסיו פוצ'טינו במשחק הליגה הקרוב ומול הספרדים בשבוע הבא בעקבות פציעה בירך. מי שעוד ייעדרו מהמשחק מחר בעקבות פציעות הם מרקו וראטי, ראפיניה וחואן ברנאט, בעוד לסגל ישובו קיילור נבאס ואנדר הררה.

ניימאר, קיליאן אמבפה, אנחל די מריה
שניים בחוץ, אחד נשאר. קיליאן אמבפה עם די מריה וניימאר | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד ניס אמר פוצ'טינו: "ניימאר מאוד רצה לשחק נגד ברצלונה וזה מאכזב מאוד והוא עצוב מאוד, אבל אני לא מתחרט ששיתפתי אותו בגביע. שיחקנו 9 משחקים ב-40 ימים בתקופת קורונה וגם מזג האוויר לא מסייע, אלו דברים שקורים ועלינו למצוא את הדרך הכי טובה כדי להגן על השחקנים שלנו. זה נכון שניימאר ודי מריה יחסרו לנו, אבל יש לנו סגל גדול ואיכותי ואנחנו בוטחים בכולם ומאמינים שנמצא את הפתרונות המתאימים".

ניימאר, שכזכור נרכש ב-222 מיליון יורו והחסיר משחקים מכריעים לא מעטים בשנים שלו בעיר האורות, הביע את הצער שלו מהמצב וכתב: "העצב גדול והכאב עצום, שוב פעם אפסיק לעשות לזמן מה את מה שאני הכי אוהב בחיים, לשחק כדורגל. אני לא יודע אם הבעיה היא אני או מה שאני עושה על המגרש".

פריז סן ז'רמן מדורגת רק במקום השלישי והלא מוכר לה בטבלה, אבל היא במרחק של שלוש נקודות בלבד מהמוליכה ליל ובפיגור נקודה לעומת ליון. מנגד, ניס תגיע להתמודדות כשהיא במקום ה-13 וכשהיא מעודדת מהניצחון בגביע מוקדם יותר השבוע. חניכיו של אדריאן אורסאה רחוקים בדיוק 10 נק' מהקו האדום, וינסו לחולל סנסציה בפארק דה פראנס, מאחר שבששת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, פריז ניצחה בחמישה וסיימה בתיקו במפגש נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי