ליל שבה לפסגה למרות 0:0 מאכזב. מונאקו נמנעה ממבוכה בדקה ה-90

רנאטו סאנצ'ס | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

המארחת לא מצאה את הרשת, סיימה בתיקו מול ברסט מהתחתית אך חזרה למקום הראשון עם פער של נקודה אחת מפ.ס.ז' האלופה. הקבוצה מהנסיכות ניצלה מהפסד בזכות צמד של בן ידר. מארסיי סיימה בתשעה שחקנים ב-0:0 מול בורדו

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הצרפתית מתקיים גם היום (ראשון) עם מספר משחקים מעניינים, כשהפתעה אחת כבר נרשמה – מונאקו סחטה בביתה 2:2 מול לוריין מתחתית הליגה, סט. אטיין ניצחה בחוץ את ראן. ליל חזרה למקום הראשון בטבלה למרות תיקו 0:0 מאכזב נגד ברסט. מארסיי התארחה אצל בורדו ושיחקה את רוב המחצית השנייה בתשעה שחקנים אך הצליחה לסחוט 0:0 הירואי.

ליל – ברסט 0:0

חניכיו של כריסטוף גאלטייה אירחו את קבוצת התחתית כשהם סופרים שבעה ניצחונות ליגה רצופים, אך בידיעה שפריז סן ז'רמן עקפה אותם זמנית בפסגה עם אותו מספר נקודות כמוה, ועל כן חיפשה את הניצחון בכל מחיר ואכזבה בגדול. המארחת שלטה באופן מוחלט במשחק והחזיקה בכדור 67% מהזמן – אבל לא הצליחה למצוא את הרשת. למרות זאת, ליל שבה למקום הראשון בליגה כשהיא מקדימה בנקודה את האלופה מפריז. במחזור הבא היא תארח בביתה שוב, הפעם את שטרסבורג ותקווה לחזור להבקיע ולנצח.

בורדו – מארסיי 0:0

קרב אמצע טבלה בין שתי הקבוצות סיפק מחצית ראשונה רגועה, אך חצי שני סוער, כשתוך כמה דקות שני שחקני מארסיי הורחקו. הראשון היה לאונרדו בלארדי שהורחק אחרי עבירה שכלל לא בטוח ששווה אדום ישיר בדקה ה-54, אך בדקה ה-59 כניסה פראית של דריו בנדטו לא הותירה לשופט ברירה והוא השאיר את האורחת בתשעה שחקנים.

לאונרדו בלארדי מורחק במדי מארסיי | Pierre Costabadie/Icon Sport via Getty Images

מרגע זה ואילך המארחת ניסתה לעשות הכל כדי למצוא את השער שיכריע את המשחק, אך לא הייתה מספיק חדה מול השער, מארסיי התגוננה היטב עם הכלים שנשארו לה, ובסיום הצליחה לחלץ נקודה הירואית. במחזור הבא התכולים ישחקו מול ניס, בעוד בורדו תתארח אצל נים.

מונאקו -לוריין 2:2

הקבוצה מהנסיכויות פספסה הזדמנות כבירה לצמצם את הפער מליון השלישית, והתיקו הזה משאיר אותה במרחק שלוש נקודות מהמקום לליגת האלופות. לוריין, הממוקמת 17 בליגה, פספסה ניצחון ענק והיא תמשיך את מאבקי ההישרדות שלה בליגה.

שחקני לוריין חוגגים | Pascal Della Zuana/Icon Sport via Getty Images

המשחק נפתח בסערה כאשר כבר בדקה השביעית האורחת קיבלה פנדל אותו הפך טרם מופיי הניגרי ליתרון מהיר. למחצית השנייה המקומיים עלו נחושים יותר ובדקה ה-48 וויסאם בן ידר המשיך את העונה המצוינת שלו וקבע 1:1. כשנדמה היה שמונאקו בדרך להפוך את התוצאה, שוב פעם הגיע מופי, ובדקה ה-68 החלוץ בן ה-21 השלים צמד גדול. האורחת כבר הרגישה את הניצחון שלה, אבל אז בדקה ה-93 שוב פעם בן ידר היה שם, ועם בעיטה אדירה מהרחבה קבע 2:2 דרמטי במיוחד והגיע ל-13 שערי ליגה העונה.

ראן – סט. אטיין 2:0

המארחת פספסה הזדמנות אדירה להתקרב למונאקו, אך מעדה מול הקבוצה שמדורגת במקום ה-15, שמצידה הצליחה לברוח מהתחתית הבוערת. דניס בואנגה מצא את הרשת בדקה ה-27, ובמחצית השנייה ארנאוד נורדין בן ה-22 קבע את תוצאת המשחק עם ביצוע יפייפיה כשהשתלט על כדור לא פשוט וירה לרשת. במחזור הבא סט. אטיין תארח את ריימס לקרב תחתית חשוב, בעוד ראן תפגוש את לוריין ותקווה להתאושש מההפסד הביתי.

שחקני סט. אטיין חוגגים | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות:
אנז'ה – נאנט 3:1
דיז'ון – נים 2:0
מץ –שטרסבורג 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי