אמבפה חטף: "גיבור קאמפ נואו היה צל של עצמו", וראטי לא מצא הסבר

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בתקשורת שחטו את כוכב פ.ס.ז' שלא בעט לשער: "מאור לצל. אחרי המופע בספרד אי אפשר היה להאמין שזה הוא". המאזן נגד הצמרת צריך להדאיג את פוצ'טינו: "נאלצנו לרדוף". הקשר: "המשחקים באירופה לא מבטיחים דבר"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

כמה הפכפך הוא הכדורגל. לפני חמישה ימים פריז סן ז'רמן הייתה על גג העולם אחרי 1:4 אדיר על ברצלונה בקאמפ נואו. אתמול (ראשון) היא חזרה לליגה המקומית שם היא חווה עונה לא טובה ונכנעה 2:0 למונאקו בביתה. האלופה רק במקום השלישי במרחק ארבע נקודות מהפסגה. זה היה ההפסד השישי של הקבוצה העונה בליגה, הנתון הכי גרוע בעידן הקטארי. מונאקו גברה על פ.ס.ז' גם בסיבוב הראשון וכעת לראשונה מאז 2011/12, הקבוצה מעיר האורות הפסידה פעמיים בעונה לאותה יריבה.

בצרפת לא חסכו בביקורת מביצועי הקבוצה ובעיקר מהכוכב הראשי. קיליאן אמבפה חטף לא מעט וקיבל את הציון הנמוך 2. "איך הגיבור של קאמפ נואו איבד את יכולתו נגד מונאקו? חמישה ימים אחרי השלושער הוא פשוט החמיץ הכל ובלתי אפשרי היה להאמין שזה הוא", נכתב ב"לאקיפ". "מאור לצל" נכתב ב"לה פריזיאן על החלוץ שלא בעט אפילו לא פעם אחת לשער ונגע רק חמש פעמים בכדור ברחבת היריבה. אמבפה דווקא אוהב לכבוש נגד האקסית והוא עשה זאת שבע פעמים מאז עבר לפ.ס.ז'. רק נגד דיז'ון מצא את השער יותר פעמים (תשע). את המשחק אתמול הוא ירצה לשכוח.

"זו ליגה אחרת", נכתב ב"לאקיפ" על ההבדלים בין צרפת לליגת האלופות. "פריז קיבלה שיעור חשוב וירדה לקרקע במשחק בו הגיע לה להפסיד", נכתב ב"פראנס פוטבול". עוד נכתב כי: "לאחר תצוגת הענק בספרד, פ.ס.ז' התמוטטה". המאזן של פ.ס.ז' נגד יריבותיה לתואר חייב להדאיג את המאמן. היא השיגה נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות. מעבר לשני ההפסדים למונאקו – הרי שפ.ס.ז' נכנעה 1:0 לליון וסיימה בתיקו נגד ליל. מי שנעדר מהמשחק הוא ניימאר הפצוע שישב ביציע מתוסכל ומודאג. כרגע עדיין אין תאריך לחזרתו למגרשים.

שער "לאקיפ" | צילום מסך: "לאקיפ"

מאוריסיו פוצ'טינו: "אני חושב שרדפנו אחריהם, ספגנו אחרי חמש דקות ופשוט לא יצרנו מצבים. לא היינו מספיק טובים ולכן הפסדנו במשחק. ברגע שספגנו את השער השני זה היה קשה. שלטנו במשחק 75 דקות ולא מצאנו דרך לפרק את קו ההגנה. כמובן שהם הגנו היטב ואין לי עוד מה לנתח. מזל טוב למונאקו. עלינו לעבוד קשה כדי לשנות מצבים כאלה".

עוד אמר: "נכון ששלוש נקודות היו עושות לנו ממש טובות מכל הבחינות, גם בטבלה, אבל זה לא קרה ועלינו לקבל את זה. אנחנו נמשיך להילחם". הארגנטינאי ניצח בתשעה מ-12 משחקיו בתפקיד אך לא הצליח לשנות את יחסי הכוחות בליגה.

מרקו וראטי ניתח: "זה היה משחק קשה, אנחנו יודעים שפגשנו קבוצה חזקה שעושה עונה טובה ויש לה שחקנים טובים. אנחנו חייבים לבדוק מה קרה. אין לי הסבר לעונה הזו שלנו אבל בצרפת יש קבוצות נהדרות. התוצאות שלנו בליגת האלופות לא מבטיחות לנו דבר כאן. זה נורמלי. כדי לנצח אתה צריך לתת מאה אחוז".

מרקו וראטי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי