פוצ'טינו: "לא הייתי צריך לדבר עם אמבפה". ניימאר שב לאימונים

מאוריסיו פוצ'טינו, קיליאן אמבפה | Catherine Steenkeste/Getty Images

החלוץ כבש את הצמד החמישי שלו בליגה ב-0:4 על דיז'ון, בצרפת החמיאו: "נראה כמו ב-2018". המאמן: "הוא שחקן ענק עם אופי טוב, לעתים הדברים לא מסתדרים וצריך לתת לו שקט". הברזילאי התאמן לבדו, יחזור נגד בארסה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הביתי 2:0 למונאקו לפני שישה ימים, פריז סן ז'רמן חזרה לעצמה כשהביסה 0:4 ללא קושי את דיז'ון במשחק חוץ. זו הייתה הפעם השישית שפ.ס.ז' כובשת העונה לפחות ארבעה שערים – לפחות שלוש פעמים יותר מכל יריבה אחרת. קיליאן אמבפה הבקיע צמד – בפעם החמישית העונה בליגה – יותר מכל שחקן אחר בצרפת. מנגד, בשלב הזה של העונה שעברה לאלופה היו כבר 75 שערים ו-83-84 בשנתיים קודם לכן.

המאמן מאוריסיו פוצ'טינו: "אני חושב שהביצועים היו טובים מאוד וכך גם הגישה. זה מה שאנחנו מצפים לעשות בכל משחק ובכל אימון, השחקנים יודעים את זה. ישנן ציפיות גם מאלה שמשחקים פחות. הקבוצה הראתה יכולת טובה בהתחשב בנסיבות. השחקנים הקשו עליי לבחור את ה-11 למשחק הבא וזה מה שחשוב".

על אמבפה: "לא הייתי צריך לדבר איתו, הוא שחקן יוצא דופן עם אופי מצוין ורצון להצליח. לפעמים הדברים לא מסתדרים כמו שאתה רוצה, יש גם תקופות כאלה וצריך לתת לו את השקט שלו". החלוץ סיים את חודש פברואר עם שמונה שערים. המשחק נגד בורדו ברביעי יהיה המשחק המאה שלו בליגה במדי פ.ס.ז'. בליגה הצרפתית, אגב, יש לו 98 שערים ב-140 משחקים במדי מונאקו ופ.ס.ז'.

"הודות לאמבפה התכליתי וההחלטי, פ.ס.ז' ניצחה את דיז'ון בלי להניד עפעף", נכתב ב"פראנס פוטבול". "שלוש הנקודות היו בכיס מהרגע הראשון למעשה. אמבפה נראה כמו ב-2018". "אחרי ההופעה הכושלת נגד מונאקו הוא הרים את ראשו עם צמד וזו לא הפתעה", נכתב ב"לה פריזיאן". מי שכבש את השער הראשון היה החלוץ מויזה קן שהגיע ל-11 שערי ליגה העונה ו-15 בכל המסגרות. בכל קריירת המועדונים שלו עד העונה היו לו 16 שערים. ב"לאקיפ" התעסקו בחלוץ האיטלקי שהושאל ללא אופציית רכישה. ההערכות הן שאברטון יסכימו למכור אותו ב-25 עד 30 מיליון יורו.

דנילו פריירה אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק טוב עבורנו ורצינו מאוד לנצח. הבקענו במהירות נגד יריבה שמסתגרת וזה הקל עלינו. השער שלי? זה כיף, אושר גדול, שמח להבקיע כאן בפעם הראשונה ומקווה שיגיעו עוד הרבה שערים בהמשך".

ומה בנוגע להמשך? מרקו וראטי עדיין סובל מכאבים בכף הרגל ועתיד להחמיץ את משחק החוץ בבורדו ביום רביעי אלא אם כן תהיה "התאוששות בלתי צפויה" כפי שנכתב בצרפת. ניימאר, שנפצע נגד מארסיי לפני כשלושה שבועות, חזר לעבוד על כר הדשא אם כי הוא עובד לבדו. הברזילאי שם לו למטרה להגיע בזמן לגומלין נגד ברצלונה בעשרה במרץ.

ניימאר. מרוץ נגד הזמן כדי לחזור לגומלין נגד ברצלונה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי