אמבפה כבש צמד, פריז סן ז'רמן נצמדה לליל בפסגה

מויזה קין כבש ראשון, ילד הפלא כבש פעמיים ב-0:4 על דיז'ון והעלה את מאזנו ל-18 שערים העונה בליגה הצרפתית. דנילו חתם את תוצאת המשחק. בורדו הפסידה 2:1 למץ

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של ניס על ראן אמש (שישי) המחזור ה-27 בליגה הצרפתית נמשך הערב עם שני משחקים, כשבמוקד, האלופה, פריז סן ז'רמן המשיכה במרדף אחרי ליל המוליכה והשיגה ניצחון קליל על דיז'ון, המדורגת במקום האחרון בטבלה. קודם לכן, מץ השיגה עוד ניצחון חוץ מרשים, הפעם על בורדו.

דיז'ון – פריז סן ז'רמן 4:0

אחרי הפסד הליגה המפתיע למונאקו, והשמועות סביב עתידו של קיליאן אמבפה, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו התארחה הערב אצל דיז'ון, השיגה ניצחון קליל בזכות מחצית ראשונה מצוינת והקטינה את הפער בפסגה, לפחות באופן זמני, לנקודה אחת בלבד מליל.

השער הראשון הגיע כבר בדקה השישית. דיאלו מצא את מויזה קן פנוי לגמרי, והחלוץ הצעיר עם הרבה קור רוח שלח בעיטה אדירה לחיבור הימני ולרשת. 0:1 לפריז סן ז'רמן. האורחים החליטו לגמור את המשחק לפני ההפסקה והפעילו לחץ כבד על האורחים, עד שבדקה ה-30, השופט פסק על כדור עונשין לפריזאים בעקבות נגיעת יד של ברסנט סלינה ברחבה. קיליאן אמבפה ניגש לנקודה הלבנה ובעט בעיטה שטוחה לפינה הימנית. השוער הצליח לגעת בכדור, אך הדף אותו פנימה. 0:2 לפריז סן ז'רמן.

בדקה ה-51, ראפיניה פרץ מצוין את ההגנה של המארחת והגיע למצב נוח מול השוער, אך החליט לפרגן לאמבפה, שבקלילות רבה שלח בעיטה מדויקת לפינה השמאלית ולא השאיר שום סיכוי לשוער. 0:3 לפ.ס.ז. סגנית אלופת אירופה המשיכה לעשות ככל העולה על רוחה במגרש, ובדקה ה-82, כדור קרן נפלא של דרקסלר מצא את דנילו, שהתרומם מצוין לכדור ועם נגיחה מדויקת כבש את השער הרביעי וחתם את תוצאת המשחק. 0:4 לפריז סן ז'רמן על דיז'ון בסיום!

קיליאן אמבפה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images)
מויזה קן, קיליאן אמבפה, אנדר הררה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

בעקבות הניצחון, פריז סן ז'רמן עוקפת את ליון ועולה באופן זמני למקום השני בטבלה, במרחק של נקודה אחת בלבד מליל. מחר (ראשון) המוליכה תפגוש את שטרסבורג במטרה להגדיל את הפער, בעוד ליון, תצא למשחק חוץ קשה ומותח במארסיי. אמבפה, שנבחר לשחקן המצטיין במשחק, העלה את מאזנו בליגה הצרפתית ל-18 שערים ב-23 הופעות, בהן הוסיף גם שישה בישולים.

בורדו – מץ 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי