דיווח בצרפת: ניימאר יחתום על הארכת חוזה בפריז סן ז'רמן

ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

שעה קלה לאחר שסוכנו לשעבר טען כי הוא עשוי לשוב לברצלונה במטרה להתאחד עם ליאו מסי, פורסם שהברזילאי ימשיך בעיר האורות עד 2026 ושהודעה רשמית על כך עשויה לצאת בקרוב מאוד

(גודל טקסט)

לא מעט חדשות מגיעות הערב (שישי) וכולן עוסקות בניימאר. סוכנו לשעבר, אנדרה קארי, התראיין בספרד והטיל פצצה כאשר אמר שהברזילאי עוד עשוי לשוב לשתף פעולה ביחד עם חברו הטוב מברצלונה, ליאו מסי. ההפתעה הגיעה כאשר הוא סיפר היכן הם ישחקו ביחד.

מסי כידוע מסיים את חוזהו בתום העונה וזה לא סוד שפריז סן ז'רמן תעשה ככל שביכולתה כדי לצרפו, אבל לפי סוכנו לשעבר של ניימאר, שגם שימש בעברו כסקאוט מטעם ברצלונה, האיחוד בהחלט עשוי לקרות דווקא בשורות הקטלונים: "לאפורטה (הנשיא החדש-ישן של ברצלונה שנבחר השבוע) הוא היחיד שיכול לאחד בין מסי לניימאר. מכיוון שמסי לא יעזוב והחליט לסיים את הקריירה בברצלונה, אז אם הם ישחקו ביחד זה יהיה בברצלונה".

שעה קלה לאחר דברי הסוכן והסקאוט של ברצלונה לשעבר, דווקא החלו דיווחים על כך שניימאר לא צפוי לעזוב את עיר האורות בקרוב. יתרה מכך, ניימאר, שהגיע לפ.ס.ז' מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו באוגוסט 2017, מסיים את חוזהו בקיץ הבא, אלא שכעת נראה שבקרוב הוא יחתום רשמית על המשך דרכו בפריז.

לפי דיווח הערב בצרפת, ניימאר ופריז סן ז'רמן צפויים להודיע כבר בימים הקרובים על הארכת חוזהו של הברזילאי עד קיץ 202. מדובר בסיכום בין הצדדים כשרק החתימה חסרה עליו וכעת בפ.ס.ז' יתפנו להגיע למצב דומה גם מול קיליאן אמבפה, שגם הוא מסיים את חוזהו בעוד קצת יותר משנה. אז האם מסי בכלל יגיע לצרפת או שמא האיחוד פשוט כבר לא יקרה?

ניימאר, ליאו מסי
יהיה או לא יהיה איחוד? ואם כן היכן? ניימאר ומסי | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: ליאו מסי, ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי