Sport1 Banner

דאגה בפ.ס.ז': מרקיניוס בספק גדול לגומלין נגד באיירן מינכן

מרקיניוס פצוע | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

הקפטן שנפצע במשחק הראשון נגד הגרמנים סובל מפציעה בשריר ולא יהיה בסגל למשחק הליגה בשבת נגד שטרסבורג. בעוד 48 שעות ייבדק בתקווה לקחת חלק במשחק. פוצ'טינו על עתידו של אמבפה: "רוצים אותו כאם להרבה זמן"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן הייתה על גג העולם מבחינתה ביום רביעי האחרון כאשר ניצחה 2:3 אדיר את באיירן מינכן על אדמת גרמניה והשיגה מקדמה גדולה לקראת גומלין רבע גמר ליגת האלופות נגד אלופת אירופה.

הניצחון הגדול של פ.ס.ז' הגיעה למרות מכה גדולה שספגה הקבוצה במהלך המשחק בעקבות העובדה שהקפטן מרקיניוס נפצע בזמן שכבש את השער השני של הצרפתים במשחק ונאלץ לפנות את מקומו על המגרש עוד במחצית הראשונה, מה שהשפיע רבות על משחק ההגנה של קבוצתו בהמשך הדקות.

היום (שישי) פרסם מועדון הפאר הצרפתי את רשימת הפצועים לקראת משחק הליגה נגד שטרסבורג בשבת ובו צוין כי מרקיניוס סובל מפציעת שריר, לא יהיה בסגל למשחק הקרוב וייבדק פעם נוספת בעוד 48 שניות בתקווה שיוכל לקחת חלק במשחק.

מרקיניוס. ייעדר ממשחק הליגה הקרוב בשבת | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

לגבי משחק הליגה בשבת, סן ז'רמן כזכור הפסידה 1:0 לליל במשחק העונה שנערך במחזור האחרון, במשחק בו ניימאר הורחק לקראת הסיום וייאלץ להיעדר משני המשחקים הקרובים בזירה המקומית. המאמן מאוריסיו פוצ'טינו יקווה לאיבוד נקודות הערב של ליל אצל מץ, זאת על מנת לצמק את פער שלוש הנקודות מהמקום הראשון.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נשאל המאמן מאוריסיו פוצ'טינו בעיקר על עתידו של קיליאן אמבפה, זאת בעקבות השמועות כי הוא יעבור בקיץ לריאל מדריד: " כולנו כאן כבר רגילים לזה. בקבוצות הגדולות תמיד מדברים על שחקני על כמו אמבפה. אנחנו לא יכולים להשתלט על כל מה שקורה מסביב".

המאמן הארגנטינאי הוסיף: "אנחנו רוצים לראות אותו בפ.ס.ז' עוד הרבה זמן. בכל מקרה, אין לדבר הזה השפעה על היכולת של הקבוצה או על האווירה". מלבד מרקיניוס וניימאר, גם מרקו וראטי, מאורו איקרדי, לאבין קורזאווה ועבדו דיאלו ייעדר מהסגל של פוצ'טינו.

ניימאר. מחוץ לסגל בשל הרחקה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי