מוכנה לבאיירן: 1:4 לפ.ס.ז' על שטרסבורג, נבאס הוחלף במחצית

קיליאן אמבפה. ניצחון קל לפריז | Marcio Machado/Getty Images

ללא ניימאר, וראטי ומרקיניוס, הפריזאים גברו על הקבוצה ממזרח צרפת בזכות שערים של אמבפה, סראביה, קן ופארדס. השוער הקוסטה ריקני הוחלף בעקבות רגישות בשריר. מארסיי סיימה ב-3:3 מטורף מול מונפלייה

(גודל טקסט)

לאחר שמוליכת הטבלה ליל פתחה את המחזור ה-32 בליגה הצרפתית עם ניצחון, האלופה המכהנת רשמה הערב (שבת) ניצחון 1:4 בחוץ על שטרסבורג וצמצמה את הפער מהפסגה לשלוש נקודות. מאוחר יותר מארסיי סיימה ב-3:3 מטורף מול מונפלייה.

שטרסבורג – פריז סן ז'רמן 4:1

קבוצתו של מאוריסיו פוצ'טינו הגיע למפגש לאחר ה-3:2 האדיר על באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות, ושלושה ימים לפני הגומלין מול אלופת אירופה בעיר האורות. האלופה הגיעה למשחק עם חיסורים רבים, ביניהם ניימאר המורחק, מרקיניוס הפצוע, ומרקו וראטי שנעדר גם מהמפגש מול הבווארים לאחר שנדבק בקורונה. הפריזאים דאגו להפוך את המשחק לקל עבורם כבר במחצית הראשונה, כשקיליאן אמבפה (16), פאבלו סראביה (27) ומויסה קן (45) סידרו למאמן הארגנטינאי יתרון גדול לקראת ההפסקה.

בפתיחת המחצית השנייה, קיילור נבאס הוחלף על ידי סרחיו ריקו. לפי הדיווחים בצרפת, השוער הקוסטה ריקני חש רגישות בשריר, ובמועדון לא רצו לקחת סיכון שיחמיר את הפציעה לפני גומלין רבע גמר ליגת האלופות. המארחת ניצלה זאת כדי לכבוש שער מצמק, עליו חתום דיון סאהי בן ה-19. עבור השחקן הצעיר, השער בדקה ה-63 היה הראשון שלו בקבוצה. לאנדרו פארדס חתם את התוצאה הסופית עם שער בדקה ה-79. בדקה ה-89, פוצ'טינו העלה להופעת בכורה בליגה את צ'אבי סימונס בן ה-17, שנחשב לאחד הכישרונות העולים הכי בולטים של הקבוצה.

לאנדרו פארדס חוגג את הרביעי של קבוצתו | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מונפלייה – מארסיי 3:3

מארסיי הייתה זקוקה לניצחון כדי לעלות למקום החמישי, המעניק כרטיס לליגה האירופית, אך במקום זאת קיבלנו את אחד המשחקים הכי מהנים של השנה. אנדי דלור העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השנייה והתגובה של מארסיי הגיעה עם מהפך מהיר לפני סיום המחצית הודות לכיבושים של ארקדיוש מיליק (43) ופאפה גיי (45).

גם במחצית השנייה המארחת המשיכה באותה מגמה, עם שער שוויון של גייטאן לבורד בדקה ה-47, אך מארסיי מצאה את השלישי בדקה ה-71 מרגלי לוקאס פרין, חרף העובדה שחברו לקבוצה דוייה קאלטה הורחק תשע דקות קודם לכן. עם זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת לחבורה בכתום שקבעה 3:3 מטורף לאחר שער דרמטי של לבורד שהשלים צמד בדקה ה-93.

שחקני מונפלייה חוגגים | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי