בפריס סן ז'רמן כועסים על ניימאר והציבו לו דד ליין

ניימאר | Matthias Hangst/Getty Images

בצרפת נטען כי במועדון מאוכזבים מכך שאופרת הסבון סביבו חזרה ודורשים ממנו לחתום על חוזה חדש תוך 12 ימים - עד למשחק הראשון נגד מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות. בכך, יוסר האיום על קאמבק שלו לברצלונה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי שהדיחה שתי קבוצות ענק כמו ברצלונה ובאיירן מינכן, בפריז סן ז'רמן כבר לא יכולים לחכות למשחקי חצי גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי. ב-28 באפריל תארח אלופת צרפת את סיטי במשחק הראשון ותקווה לנקום בה על צמד המפגשים ברבע הגמר בעונת 2015/16. לפי הדיווחים בצרפת, בפ.ס.ז' סימנו את התאריך מסיבה נוספת – זה הדד ליין שקיבל ניימאר עבור החתימה על חוזה חדש.

"אופרת הסבון סביב ניימאר חזרה, ובמועדון יודעים זאת. בפ.ס.ז' מחכים שהוא יחתום סוף סוף כשההסכם מלפני חודשים עדיין קפוא", נכתב ב"לאקיפ". עוד נטען כי הצרפתים הפכו לעצבניים ולוחצים עליו להשלים את הסאגה תוך פחות משבועיים. חוזהו, כזכור, מסתיים בקיץ הבא, בדיוק כמו זה של קיליאן אמבפה

"לא זו בלבד, במועדון לא רוצים שעתידם של אמבפה והברזילאי יהוו רעש ספורטיבי שישפיע על הריכוז לקראת שלבי ההכרעה של העונה". ניימאר, כזכור, הבהיר לאחר הגומלין נגד באיירן כי זה לא אישיו מבחינתו, שהוא מאושר בקבוצה יותר מבעבר ורוצה להישאר. הוא אף הפגין רגשות ובכה לאחר ההעפלה. מנגד, בצרפת דווח כי ליאו מסי לוחץ עליו לחזור לקאמפ נואו ומקפיד לשלוח לו הודעות בעניין מדי יום.

ניימאר | Xavier Laine/Getty Images

הרעיון של הצרפתים הוא שניימאר, שהגיע בקיץ 2017 כשחקן היקר ביותר בעולם (222 מיליון יורו), ישלים עשור בעיר האורות כלומר ימשיך עד 2027 אז יהיה בן 35. בזכות חוזה ארוך טווח פ.ס.ז' 'תפצה' את הברזילאי על כך שחוזהו יישאר זהה בשל מגיפת הקורונה. בספרד הוסיפו, לטענת "ספורט", כי אם יהיה איתן בדעתו לחזור לספרד הרי שפ.ס.ז' תיאלץ לנהל מומנטום בלית ברירה. עד היום בארבע עונותיו בקבוצה ניימאר סבל מפציעות רבות ושיא ההופעות שלו עומד על 30 משחקים בלבד בעונת הבכורה. הוא כבש 83 שערים ב-107 משחקים, זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות והגיע עמה לגמר ליגת האלופות.

במועדון בטוחים כי אם ניימאר זה יהיה צעד חשוב גם להשארתו של קיליאן אמבפה. בצרפת נטען כי בשבועות האחרונים הלחץ שהופעל עליו מצד נציגי ההנהלה התגבר והוא אף קיבל הצעה לשדרוג חוזהו ל-30 מיליון יורו בעונה. אם יחתום עד 2024, הבעלים נאסר אל חלאיפי עשוי למכור אותו ב-2023 בתמורה לסכום הגיוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי