"ככה פ.ס.ז' תוכל לזכות בכל התארים". עוד הישג לאמבפה

מאורו איקרדי, קיליאן אמבפה
מאורו איקרדי, קיליאן אמבפה | Matthieu Mirville / Contributor

בצרפת התמוגגו מה-2:3 הדרמטי על סנט אטיין. פוצ'טינו: "כולנו מרגישים אותו הדבר, הכי חשוב זה לא לוותר לעולם". ניימאר המושעה ירד לחדר ההלבשה והצטרף לחגיגות. החלוץ הפך לכובש השלישי בטיבו של המועדון בליגה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אמנם פריס סן ז'רמן עדיין רק במקום השני בטבלה, אך הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו צימקה את הפער מליל המוליכה לנקודה בלבד. אתמול (ראשון) היא השיגה 2:3 דרמטי על סנט אטיין ושער הניצחון של מאורו איקרדי עמוק בתוספת הזמן (בדקה ה-90+5) הרגיש כמו שער אליפות. עוד קודם לכן קיליאן אמבפה כבש צמד נהדר, הגיע ל-35 שערים העונה ב-41 משחקים והוא רחוק רק ארבעה מהשוואת שיאו האישי מלפני שנתיים. האלופה בעטה חמש פעמים למסגרת והצליחה לכבוש שלוש פעמים.

אמבפה הגיע ל-86 שערי ליגה במדי פ.ס.ז' ועלה למקום השלישי בטבלת הכובשים על אף שזוהי בסך הכל עונות הרביעית בקבוצה. רק זלאטן איברהימוביץ' (113) ואדינסון קבאני (138) לפניו. ב"לאקיפ" החמיאו לצרפתי ונכתב כי הטירוף שלו אחרי שער הניצחון של חברו לקבוצה מסביר הכל. "אמבפה מרד בסנט אטיין. אביב 2021 נראה כנקודת מפנה. אמבפה הירהר בפומבי על עתידו במועדון וכעת יש לו רק מטרה אחת – לזכות בכל התארים עם פ.ס.ז'". "איזה משחק! זו הקבוצה שלי", כתב אמבפה בפוסט לאחר המשחק. ניימאר המושעה ירד לחדר ההלבשה לאחר המשחק וכתב: "קדימה פ.ס.ז'".

"האלופה ניצחה במשחק של להיות או לחדול כשרק שניות ספורות לסיום יכלה לנשום לרווחה נגד קבוצה חצופה ושאפתנית ממול", נכתב בנוסף. "עם המנטליות והרוח הזו – פ.ס.ז' יכולה לזכות בכל התארים", הייתה הכותרת ב"לה פריזיאן". לואיס פרננדס דיבר על החיבור של שחקני פ.ס.ז' שאולי היה חסר בעבר: "הם נהנים לשחק ביחד, רואים את זה. השחקנים עשו מאמץ נוסף. הם לא רצו למעוד בליגה אחרי שהדיחו את באיירן. זה יעזור להם במשחקים נגד מנצ'סטר סיטי".

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

פוצ'טינו אמר לאחר המשחק: "כולנו מרגישים אותו דבר, אנחנו מאוד שמחים. זה היה משחק מצוין שלנו. אני חושב שהגיע לנו לנצח אך הדרך בה השגנו את שלוש הנקודות הייתה מאוד אמוציונלית כי סבלנו, אבל זה הכדורגל. הדבר הכי חשוב הוא להראות אופי. אתה צריך להיות חזק מנטלית ולא לוותר לעולם, להמשיך לשחק עד הסוף והוכחנו את החוזק שלנו".

איקרדי שעלה מהספסל היה גיבור המשחק. "לקח לי זמן רב לחזור, היו לי בעיות רבות בשל פציעה. רציתי לשחק, הצלחתי לשחק 25 דקות. אני שמח שיכולתי ליצור מצבים והבקעתי. קשה לבקש יותר. שלטנו במחצית הראשונה. זה היה משחק מטורף. השנה עוד לא חווינו דבר כזה". "צהריים מדהימים בפארק דה פראנס, ניצחון חשוב ומרגש", כתב ברשתות החברתיות והוסיף סמיילי של לב.

אלסנדרו פלורנצי: "לראות את סיום המשחק מהצד היה לא פשוט אבל מאורו כבש שער נהדר. אנחנו מרוצים אך עלינו להמשיך. הקבוצה עובדת קשה כדי להשיג את התוצאות הללו. אנחנו יודעים שאם נשחק ככה נזכה בתארים אם כי תמיד אפשר להשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי