בתקווה לבלומפילד מלא: נפתחה מכירת הכרטיסים לסופרקאפ הצרפתי

ניימאר ואמבפה בבלומפילד | אודי צטיאט / Getty Images

ב-1 באוגוסט יערך בישראל המפגש בין אלופת צרפת למחזיקת הגביע, אמבפה וניימאר ילהטטו על הדשא לעיני אצטדיון מלא? מחירי הכרטיסים: בין 170 ל-555 ש"ח, דני בנעים: "בוחנים שיתופי פעולה נוספים"

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בישראל קיבלו לפני קצת יותר מחודש בשורה משמחת – הסופרקאפ הצרפתי, בין האלופה למחזיקת הגביע, ייערך בישראל. ב-1 באוגוסט אצטדיון בלומפילד יארח את המפגש, בו עשויים לקחת חלק כוכבי על דוגמת קיליאן אמבפה וניימאר, בתקווה שעד אז כבר יתאפשר למלא את כל תכולת המגרש.

מכירת הכרטיסים תיפתח מחר (שלישי) ב-18:00. בשלב הראשון, הכרטיסים יימכרו בהתאם למגבלות הקורונה הנוכחיות. בהמשך, ובהתאם לעדכוני התקנות של משרד הבריאות, תורחב המכירה עד למיצוי תכולת האצטדיון. מחירי הכרטיסים ינועו בין 170 ל-555 ש"ח.

דני בנעים, מייסד ומנכ"ל קבוצת קומטק, שהביאה את המשחק לישראל, אמר: "אחרי שנה מורכבת, אני נרגש להביא לקהל אוהדי הכדורגל בישראל משחק נוסף מהצמרת העולמית, והפעם – משחק על תואר. בעקבות התפרצות מגפת הקורונה ברחבי העולם ישראל הפכה ליעד אטרקטיבי לאירוח אירועי ספורט בכלל ומשחקי כדורגל בפרט. באמצעות הקשרים הענפים של קבוצת קומטק עם המועדונים הגדולים בעולם, קיבלנו בשנה האחרונה עשרות פניות במטרה לייצר שיתופי פעולה נוספים אותם אנו בוחנים בימים אלו".

ניימאר מתחבק עם קיליאן אמבפה | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי