פ.ס.ז' בחצי גמר הגביע לאחר 0:5 קליל על אנז'ה, שלושער לאיקרדי

בכל החזיתות: מאוריסיו פוצ'טינו רוצה את כל התארים וקבוצתו העפילה לארבע האחרונות של הגביע הצרפתי. הארגנטינאי להט, ניימאר הוסיף והוביל לשער עצמי. גם מונאקו בשלב הבא אחרי 0:2 על ליון

(גודל טקסט)

לאחר שהעפילה לחצי גמר ליגת האלופות וצימקה את הפער בפסגת טבלת הליגה הצרפתית לנקודה בלבד, פריז סן ז'רמן הולכת העונה על כל התארים והערב (רביעי) היא אירחה את אנז'ה במסגרת רבע גמר הגביע הצרפתי והעפילה לחצי הגמר לאחר 0:5 קליל. לאחר מכן, גם מונאקו הצטרפה אליה אחרי 0:2 על ליון.

פ.ס.ז' – אנז'ה 0:5

חניכיו של מאוריסיו פוצ'טינו נהנו הערב מול היריבה שמדורגת במקום ה-12 בטבלת הליגה הצרפתית. החגיגה החלה כבר בדקה ה-9, כאשר מאורו איקרדי סיים עם כדור ברשת אחרי בישול של יוליאן דראקסלר. בדקה ה-23 זה כבר היה 0:2, כשווינסנט מנצ'ו הסיט לרשת שלו כדור שהגיע מרגליו של ניימאר וכבש שער עצמי.

בדקה ה-65 ניימאר הצליח למצוא את הרשת בעצמו ולכבוש את השלישי של פ.ס.ז' בנגיחה קלילה מקרוב מול שער חשוף. את הרביעי כבש איקרדי, שהשלים צמד, וגם הוא עשה זאת מול שער ריק בקלילות אחרי בישול של אנחל די מריה. בדקה ה-90 החלוץ הארגנטינאי כבר עמד על שלושער וכבש את החמישי והאחרון. קיליאן אמבפה קיבל מנוחה, פתח על הספסל ולא שותף.

מאורו איקארדי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ליון – מונאקו 2:0

זו הדחה כואבת מבחינת ליון, כי היא הייתה הרבה יותר טובה במחצית הראשונה. בדקה ה-23 המאמן רודי גרסיה הורחק, ובמחצית השנייה הקבוצה מהנסיכות הייתה זו שהצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-53, כאשר וויסאם בן יידר דייק כדור עונשין מ-11 מטרים וקבע 0:1. שמונה דקות לאחר מכן, בדקה ה-61, בן יידר היה הפעם על תקן המבשל, כאשר מצא את קווין פולאנד והאחרון הצליח להבקיע למרות שלא פגש טוב את הכדור.

שחקני מונאקו חוגגים | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי