בפריז סן ז'רמן זעמו על השופט, פוצ'טינו אופטימי לגבי אמבפה

קיליאן אמבפה, ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

במהלך ה-1:2 על לאנס, לאונרדו התעמת עם ג'רום בריסארד, שניהל גם את המשחק הסוער נגד מארסיי בספטמבר, בגלל שלא שרק לעבירות על ניימאר. החלוץ בספק לסיטי, המאמן: "אנחנו חושבים שהוא יהיה שם"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האם פריז סן ז'רמן תסיים את עונת 2020/21 ללא תארים? נכון לתחילת החודש האחרון של העונה, מסתמן כי כלל לא מן הנמנע שהתשובה לשאלה הזו תהיה חיובית. למרות שגברה אתמול (שבת) 1:2 על לאנס, אלופת צרפת המכהנת נותרה בפיגור נקודה מהמוליכה ליל בתום 35 מחזורים בליגה המקומית, כאשר ביום שלישי הקרוב היא תתארח אצל מנצ'סטר סיטי בגומלין חצי גמר ליגת האלופות כשהיא בפיגור 2:1 מהמשחק הראשון. ואם כבר הספקתם לבדוק ולמצוא שהפריזאים עוד עשויים לזכות בגביע הצרפתי, שם יפגשו את מונפלייה בחצי הגמר בעוד 10 ימים, אז גם הנשיא נאסר אל-חלאיפי יעיד שלא לשם כך הוא השקיע מיליונים.

ניימאר כבש ובישל בניצחון על לאנס ואת השער השני הבקיע מרקיניס – שוב מרקיניוס צריך לומר, אחרי שהבלם מצא את הרשת בכל שלוש ההופעות האחרונות שלו בכל המסגרות. מי שלא שיחק אתמול ונמצא בספק למשחק הגורלי נגד סיטי הוא קיליאן אמבפה, שחש כאבים בשריר התאומים אחרי המשחק הראשון נגד האנגלים. החלוץ שכבש 29 שערי ליגה ו-37 בסך הכל העונה, בהחלט נחוץ לפ.ס.ז' בגומלין במנצ'סטר, אך גם מאמנו מאוריסיו פוצ'טינו לא יודע לומר האם יהיה כשיר.

"אני אופטימי. אנחנו חושבים שהוא יהיה שם, נראה איך זה מתפתח מחר. נחליט לפני המשחק", אמר פוצ'טינו אחרי הניצחון על לאנס. בנוגע למפגש הקריטי בשלישי הוסיף: "היינו חייבים לנצח היום וביום שלישי נהיה חייבים לכבוש פעמיים ולא לספוג. הכי חשוב זה לנצח, יותר מאשר לשחק כדורגל טוב. אנחנו הולכים לנסות. אנחנו מרוכזים במשחק הזה ובטקטיקות שאנחנו צריכים ליישם".

מי שהרגיז את המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן הוא השופט ג'רום בריסארד, מי שניהל גם את המשחק בין האלופה למארסיי בספטמבר, אשר נגמר במהומה רבתי ובמהלכו נשלפו 19 כרטיסים, חמישה מתוכם בצבע אדום. ב"לה פריזיאן" דווח הבוקר כי לאונרדו ניגש לבריסארד בחדרי ההלבשה בירידה להפסקה והתלונן על אי ההתייחסות של השופט לעבירות החוזרות ונשנות על ניימאר. "זו לא הפעם הראשונה ובכל פעם הוא אומר 'אני יודע, אני יודע', אבל שום דבר לא קורה", אמר לאונרדו בסיום.

פוצ'טינו הסביר מדוע לא העניק לכוכב הברזילאי מנוחה לקראת ליגת האלופות: "הוא שחקן שהיה פצוע הרבה זמן וזקוק לדקות. הוא שחקן שמתאושש במהירות ועד יום שלישי יש זמן להתאושש. תמיד יש סיכון לספוג מכה בכדורגל, הסכנה קיימת מהדקה הראשונה ועד הדקה ה-90. אני חושב שהוא היה צריך את הדקות על המגרש כדי להיות בשיאו".

פ.ס.ז' ניצחה, אך עדיין במקום השני | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי