דיווח בצרפת: סלאח מועמד מוביל להחליף את אמבפה בפ.ס.ז'

מוחמד סלאח | Matthew Ashton - AMA/Getty Images

לפי "לה פריזיאן", בקבוצה מעיר האורות סימנו את המצרי כמי שעשוי לתפוס את מקומו של הכוכב הצעיר, כאשר ליברפול צפויה לדרוש כ-80 מיליון יורו תמורתו

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה הכואבת בחצי גמר ליגת האלופות אתמול (שלישי) וכשתואר האליפות בצרפת עלול לעבור לידיה של ליל בתום העונה הנוכחית, בפריז סן ז'רמן כבר מתחילים לתכנן את העונה הבאה ולהתכונן לעזיבה אפשרית של קיליאן אמבפה. ב"לה פריזיאן" דווח היום כי הקבוצה מעיר האורות סימנה מחליף פוטנציאלי לחלוץ הצעיר: מוחמד סלאח.

בידיעה נטען כי כוכבה של ליברפול הוגדר כמועמד העיקרי לתפוס את מקומו של אמבפה בסגל של מאוריסיו פוצ'טינו, זאת ללא קשר לרצונה של פריז סן ז'רמן להחתים את ליאו מסי, כאשר כריסטיאנו רונאלדו הוזכר גם הוא כמי שאלופת צרפת תעקוב אחר התפתחויות בגזרתו. על פי הדיווח, ליברפול צפויה לדרוש לפחות 80 מיליון יורו תמורת סלאח, שמחזיק בחוזה עד 2023.

לפני מספר ימים סלאח התייחס לעתידו בליברפול, כשאמר ל'סקיי': "אף אחד לא דיבר איתי על חוזה חדש, אז אני לא יודע מה יהיה. כבר אמרתי שאני רוצה לזכות שוב בפרמיירליג ובליגת האלופות".

כמובן שהגעה של המצרי או של כל שחקן אחר תלויה במה שיקרה עם אמבפה. הצרפתי, כידוע, יסיים את חוזהו במועדון מעיר האורות בקיץ 2022 ועדיין לא קיבל החלטה האם לחתום על הסכם חדש או לעבור לקבוצה אחרת, לכן בפריז סן ז'רמן שוקלים למכור אותו כבר בקיץ הקרוב על מנת שלא לאבד אותו בחינם בשנה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי