קיליאן אמבפה שב לסגל, פ.ס.ז' תציל את העונה בחצי גמר הגביע?

קיליאן אמבפה | Aurelien Meunier - PSG/PSG via Getty Images

לאחר שהתרחקו מתואר האליפות, הקבוצה מבירת צרפת תתארח אצל מונפלייה ותקווה להעפיל לגמר (רביעי, 21:55, ספורט1). הכוכב חוזר לסגל, וראטי סיים את העונה ובספק ליורו. וגם: המאמן התייחס לראמוס

(גודל טקסט)

השבוע החשוב של פריז סן ז'רמן בזירה המקומית החל ברגל שמאל, עם 1:1 בראן שהרחיק אותה מתואר האליפות. מחר (רביעי, 21:55, שידור ישיר בספורט1), האלופה המכהנת תתארח אצל מונפלייה לחצי גמר הגביע, במה שמסתמן כמו ההזדמנות האחרונה של הפריזאים לזכות בתואר משמעותי. פ.ס.ז' זכתה בתואר ארבע פעמים בחמש השנים האחרונות

מבחינת הסגל, מאוריסיו פוצ'טינו יאלץ להסתדר ללא כמה שחקני מפתח. בראש הרשימה נמצא מרקו וראטי, שנפצע השבוע באימון ויחמיץ את משחקי הקבוצה עד תום העונה. בנוסף, כשירותו ליורו מוטלת בספק, והמאמן הארגנטינאי התייחס לכך במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות: "איבדנו שחקן עד לתום העונה, כשנותרו משחקי מפתח. הוא רוצה להחלים הכי מהר שאפשר ונחנו מקווים שהוא יחזור בזמן כדי לשחק ביורו עם נבחרת איטליה".

פרט לקשר האיטלקי ייעדרו פרסנל קימפמבה ואנדר הררה המושעים, כמו גם לאבין קורזאווה הפצוע. לצד כל ההיעדרויות, המאמן הארגנטינאי קיבל גם חדשות טובות: קיליאן אבמפה, שלא שותף מאז המשחק הראשון נגד מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות, חוזר לסגל. למרות זאת, כלל לא בטוח שהוא ישחק, לפי דבריו של פוצ'טינו: "הייתה לו פציעה ואנחנו צריכים להיזהר. הוא התאמן טוב בימים האחרונים והוא מוכן, אבל אנחנו חושבים על סוף העונה ועל היורו. הוא בסגל אבל זה לא אומר שהוא ישחק".

מאוריסיו פוצ'טינו, מרקו וראטי | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

כאשר נשאל לגבי סרחיו ראמוס, שמועמד להצטרף לקבוצה, הוא סיפק תשובה מעורפלת: "לא אענה על זה כי דברים יוצאו מהקשרם. הוא משחק במועדון אחר. מה שאני יכול להגיד זה שכמו כל קבוצה, גם אנחנו רוצים להשתפר בכל העמדות".

מונפלייה, שמדורגת במקום השמיני בליגה, הפסידה פעמיים במפגשים בין הקבוצות במסגרת הליגה, אך פוצ'טינו לא מקל ראש: "זו יריבה קשה עם שחקנים טובים. חצי גמר זה שונה מליגה". לאחר מכן, הוא הודה כי למרות שלקבוצה נותרו מטרות עד תום העונה, עדיין נותר הטעם המר מההדחה בחצי גמר ליגת האלופות: "המטרה היא תמיד לזכות בכל מפעל שאנו משתתפים בו, כשהחשוב ביותר הוא ליגת האלופות. גם אם נזכה בליגה ובגביע, תישאר האכזבה שלא זכינו באלופות".

ניימאר, אסור לו לתת לעוד תואר לחמוק | FRED TANNEAU/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי