דיווח: קיליאן אמבפה על סף סיכום בריאל מדריד

ב"לאקיפ" פורסם כי כוכב פריז סן ז'רמן נמצא בשיחות מתקדמות עם ראשי הבלאנקוס, אולם הספרדים טרם פנו רשמית לפריז סן ז'רמן. ההערכה היא שהוא יימכר לאור העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ 2022

(גודל טקסט)

כל הסימנים ואפילו הרמיזות של זינדין זידאן מצביעים על כך שהמאמן ייפרד מריאל מדריד, אבל הערב (שבת) גם פורסם כי הבלאנקוס צפויים לצרף צרפתי משמעותי לא פחות ואולי אף יותר: קיליאן אמבפה קרוב לסיכום תנאיו עם הבלאנקוס, כך לפי התקשורת הצרפתית.

אמבפה, שכידוע מסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בקיץ הבא, חולם מילדות להגיע לריאל מדריד ואם לא תהיה הפתעה בזמן הקרוב, נראה שהעת לכך הגיעה. לפי ידיעה הערב בעיתון "לאקיפ", אמבפה ונציגיו נמצאים בשיחות מתקדמות עם ראשי ריאל מדריד ומרבית הפרטים ביניהם כבר סוכמו ונסגרו. למעשה, המכשול היחיד שנותר לאמבפה, אנשיו והנהלת ריאל מדריד הוא להגיע לסיכום עם פריז סן ז'רמן.

פ.ס.ז' רכשה את אמבפה ממונאקו תמורת כ-190 מיליון יורו באוגוסט 2017, אבל בשל העובדה שבעוד כשנה מהיום הוא יוכל לעזוב ללא תמורה, ההערכה היא כי בעיר האורות ייפרדו ממנו תמורת הצעה שתנוע סביב כ-100 מיליון יורו. אמבפה כבר אותת לפ.ס.ז' על כוונתו כשסירב למספר הצעות להאריך את חוזהו, אולם כעת יש להמתין לשיחות רשמיות בין המועדונים.

קיליאן אמבפה | Anthony Dibon/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי