אחרי שהוביל את ליל לאליפות, כריסטוף גלטייה הודיע על עזיבה

כריסטוף גלטייה ושחקני ליל חוגגים אליפות | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

בסך הכל יומיים לאחר אחת ההפתעות הגדולות של העונה בעולם בכדורגל, המאמן הדהים כשהכריז על סיום דרכו: "מאמין שהזמן שלי כאן הסתיים". צפוי לחתום בניס

קבוצות: ניס ליל
(גודל טקסט)

כ-48 שעות אחרי שכריסטוף גלטייה הוביל את ליל לאליפות ראשונה מזה עשור ובעיקר סנסציונית לאור השתלטותה של פריז סן ז'רמן על הליגה, החליט המאמן להדהים את עולם הכדורגל כשהכריז: "החלטתי לעזוב".

גלטייה בן ה-54, שחקן ליל בעבר שכמאמן הדריך את סנט אטיין מ-2009 ועד 2017 ולאחר מכן חזר לליל וזכה איתה באליפות על חשבון פריז סן ז'רמן, הסביר את החלטתו כך: "אני באמת מאמין שהזמן שלי כאן צריך להסתיים".

גלטייה גם חשף שהוא מחזיק בהצעות מנאפולי האיטלקית, מליון ומניס: "אני מרגיש שזה הזמן הנכון לעזוב", טען מבלי להתייחס מה תהיה התחנה הבאה שלו, אך בצרפת מעריכים שהוא יחתום באחת משתי הקבוצות הצרפתיות, ככל הנראה בניס, גם כי נאפולי, כך מסתמן, תחתים את לוצ'יאנו ספאלטי או את הפורטוגלי סרז'יו קונסייסאו שמאמן את פורטו.

כאמור, גלטייה הגיע לליל ב-2017, במקום מרסלו ביילסה, במהלך העונה, והצליח למנוע את ירידת הקבוצה לליגת המשנה. בעונתו המלאה הראשונה בקבוצה הוא סיים במקום השני, בעונת הקורונה שהסתיימה בטרם עת במקום הרביעי וכעת זכה באליפות – בסך הכל תואר שני שלו בקריירה, אחרי שזכה בגביע הליגה עם סנט אטיין ב-2012/13.

כריסטוף גלטייה | LOIC VENANCE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי