למרות הפסד לקבוצה מהליגה השנייה: נאנט נשארה בליגה

קאליפה קוליבאלי | SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images

הקבוצה של אנטואן קומבוארה הפסידה 1:0 בבית לטולוז, אך שרדה בזכות ניצחון 1:2 במשחק הראשון בחוץ. באיו הבקיע בדקה ה-62 והכניס את המארחת ללחץ, אנגומו הותיר את הסגולים בעשרה שחקנים

קבוצות: נאנט טולוז
(גודל טקסט)

לקראת ירידת המסך על עונת 2020/21 בכדורגל האירופי, בליגות הבכירות נערכים מאבקי הפלייאוף על המקומות בליגות הבכירות. הערב (ראשון), הסתיים הפלייאוף בליגה הצרפתית, כאשר נאנט, שסיימה במקום ה-18 בליגה הבכירה, נשארה בליגה על אף שהפסידה בבית 1:0 לטולוז. הצהובים ניצחו 1:2 במשחק הראשון בחוץ, וזה העניק להם את היתרון במפגש הכפול שהסתיים ב-2:2.

כאמור, הסגולים שסיימו במקום השלישי בליגת המשנה הפסידו לנאנט במשחק הביתי, והם קיוו לחולל מהפך נגד הקבוצה של אנטואן קומובוארה. בדקה ה-62, ואקון באיו הלחיץ את המארחת לאחר שהבקיע בנגיחה. כשלוש דקות לסיום, המחליף נתן אנגומו ספג כרטיס אדום והותיר את טולוז בעשרה שחקנים. הקבוצה מהליגה השנייה לא הצליחה למצוא שער שני, והיא תבלה עונה נוספת בליגה המשנה.

כזכור, העונה שעברה בליגה הצרפתית נעצרה בחודש מרץ עקב התפרצות מגיפת הקורונה, והיא לא חודשה בניגוד לרוב הליגות האחרות באירופה. טולוז, שהייתה אז מתחת לקו האדום, לא קיבלה הזדמנות להיאבק על ההישארות בליגה הבכירה, מכיוון שהוחלט שלא להקפיא את היורדות. בעקבות היתרון בשערי החוץ, נאנט מבטיחה עונה נוספת בליגה הבכירה. שתי הקבוצות שירדו העונה לליגה השנייה הן נים ודיז'ון, בעוד שתי העולות הן טרואה וקלרמון.

ואקון באיו. שער שלו לא הספיק | FRED SCHEIBER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי