לאונרדו: "לפוצ'טינו יש חוזה לעוד שנתיים ואנו מאוד שמחים איתו"

על רקע הדיווחים לפיהם ביקש להתיר את חוזהו, המנהל המקצועי הבהיר כי המאמן לא הולך לשום מקום: "מרוצים מעבודתו". בכלי התקשורת נטען כי הארגנטינאי יכבד את ההחלטה ויוותר על החלום לאמן את ריאל

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

רק בינואר האחרון מאוריסיו פוצ'טינו הגיע לפריז סן ז'רמן בה שיחק וסגר מעגל. הוא אמנם לא הצליח לזכות באליפות (בפעם השנייה בלבד בעידן הקטארי פ.ס.ז' החמיצה את התואר) אך מעמדו לא הוטל בספק מצד ההנהלה. דווקא הארגנטינאי עצמו, כך לפי הדיווחים, פנה להנהלת המועדון בבקשה להתיר את חוזהו בעקבות חילוקי דעות עם המנהל המקצועי לאונרדו ושמו נקשר לאקסית טוטנהאם ולריאל מדריד. כעת, לאונרדו התייחס לעניין לראשונה.

לאונרדו הבהיר כי העניין לא על הפרק כשאמר בריאיון: "לפוצ'טינו יש חוזה לשנתיים במועדון ואנחנו מאוד שמחים ומרוצים ממנו". הארגנטינאי בעל ריספקט גדול למועדון ולכן יכבד את ההחלטה שיקבל הדירקטוריון לגבי עתידו.

פוצ'טינו עצמו אמר לא מזמן בריאיון לאתר הרשמי של המועדון: "אני מאוד מרוצה מהאופן בו השחקנים הסתגלו לשינויים. יש דברים שלא ניתן היה לשנות בפרק זמן כה קצר. אני עדיין חושב שעם דרך העבודה הזו ועם הרצון שלנו לנסות דברים חדשים במגרש – נעשה דברים גדולים בעתיד".

בספרד התייחסו למצב עוד קודם לכן ונכתב: "המבוך של פוצ'טינו". המאמן הארגנטינאי היה מבוקש פעמיים בבירת ספרד אך לא יוכל להגשים את חלומו, שוב. ב-2018, כשזינדין זידאן התפטר – המאמן בדיוק היה לאחר הארכת חוזהו בספרס. ריאל, כמובן, עדיין לא מינתה מאמן חדש לאחר התפטרותו של זידאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי