בדרך לריאל? פוצ'טינו פנה לראשי פ.ס.ז' וביקש להתיר את חוזהו

המאמן הבא של הבלאנקוס? פחות מחצי שנה אחרי שחתם בעיר האורות, ביקש הארגנטינאי לסיים את ההתקשרות וכעת ממתין להחלטה. לאחרונה פורסם שגם טוטנהאם מקווה להחזירו

(גודל טקסט)

כבר כמה ימים שהאפשרות שמאוריסיו פוצ'טינו יעזוב את פריז סן ז'רמן מרחפת באוויר, אבל היום (ראשון) חלה התפתחות משמעותית בעלילה. לפי האתר "GOAL", פוצ'טינו ביקש רשמית להתיר את חוזהו – פחות מחצי שנה אחרי שהגיע לעיר האורות.

פוצ'טינו נחת בפריז בתחילת ינואר כדי להחליף את תומאס טוכל שפוטר ועבר לצ'לסי, איתה זכה אמש בליגת האלופות, אלא שבניגוד לגרמני שהגיע לשיא הקריירה בלונדון – הארגנטינאי אמנם החל את דרכו בצרפת עם זכייה בסופר קאפ ולאחרונה גם זכה בגביע הצרפתי, אבל איבד את האליפות לליל (זה קרה לפ.ס.ז' בסך הכל בפעם השנייה בעידן הקטארי) ובליגת האלופות הודח בחצי הגמר על ידי מנצ'סטר סיטי.

בשבוע האחרון, מאז שהאפשרות שייפרד מפ.ס.ז' הלכה ונהייתה ריאלית מתמיד, הוא כבר הוזכר כמועמד מוביל לטוטנהאם – אותה אימן חמש שנים בהצלחה יתרה והוחלף בז'וזה מוריניו שהעונה כבר פוטר – ולאחרונה גם לריאל מדריד, שאיבדה את מסימיליאנו אלגרי ליובנטוס. פוצ'טינו, כך נטען היום, ביקש לסיים את תפקידו מיידית, אולם אינו התפטר והבהיר כי יכבד את החוזה אם בקשתו תתקבל בסירוב. חוזהו הקיים יסתיים בעוד שנה מהיום.

בשנים אחרונות נכתבו מספר ידיעות על כך שהבלאנקוס עוקבים אחר פוצ'טינו ורואים בו מועמד ראוי, כשללא כל קשר הוא הצהיר מספר פעמים כי לעולם לא יאמן את ברצלונה לאור העובדה שלו עבר עשיר באספניול, וכעת עושה רושם שהדברים מתחברים והוא בהחלט עשוי לפלס את דרכו לתפקיד הנחשק במדריד. מלבד פוצ'טינו, המועמדים להחליף את זינדין זידאן בבירת ספרד הם אנטוניו קונטה שעזב לאחר אליפות עם אינטר וכן שחקן העבר ראול, שהכחיש את רצונו לקבל את התפקיד וטען שזה מוקדם מדי עבורו. בהחלט ייתכן שאם פוצ'טינו יגיע לריאל, משחק הכיסאות יימשך וקונטה ינחת בפריז.

מאוריסיו פוצ'טינו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי