הכל כדי שיישאר: פ.ס.ז' תציע לאמבפה 50 מיליון יורו נטו לעונה

קיליאן אמבפה | Alexandre Dimou/Icon Sport via Getty Images

לפי "ABC", במועדון יעשו הכל כדי לשמור על הכוכב שמסיים את חוזהו בקיץ הבא. בצרפת נטען כי בכל מקרה הנשיא אל חלאיפי יתערב וינהל את השיחות בעצמו לאחר האכזבה מלאונרדו, שלא הצליח לקדם את המשא ומתן

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה היה הגיבור הטראגי של יורו 2020. כוכבה של פריז סן ז'רמן שהגיע לטורניר בעיני רבים כשחקן הטוב בעולם, לא הצליח להבקיע והיה זה שהחמיץ את הפנדל המכריע כשצרפת הודחה מול שווייץ בשלב שמינית הגמר. כעת, לאחר שחטף מהתקשורת כהוגן, עולה שאלת עתידו של החלוץ שמחזיק בחוזה לפריז סן ז'רמן לעוד עונה. בכלי התקשורת טוענים כי ישנה התפתחות.

לפי רשת "ABC", במועדון יעשו כל מה שניתן כדי לשכנע את הכוכב להישאר (ולא לעזוב לריאל מדריד, למשל, שם בטוחים כי הכוכב יבקש רשמית לעזוב), כולל הצעה חסרת תקדים של 50 מיליון יורו נטו לעונה. אשתקד, פ.ס.ז' לא זכתה בתואר גדול, אך החלוץ בלט עם שלושער נגד ברצלונה, צמד נגד באיירן מינכן ובסך הכל כבש 42 שערים בכל המסגרות.

עם או בלי קשר לכך, בצרפת נטען כי נשיא המועדון, נאסר אל חלאיפי, לא מרוצה מכך שהמשא ומתן לחידוש החוזה טרם נשא פרי והוא יהיה זה שינהל את השיחות מול אמבפה ונציגיו ולא המנהל המקצועי לאונרדו. לפני כשלושה שבועות הצהיר אל חלאיפי כי אמבפה יישאר – "הוא לא יימכר וגם לא יעזוב כשחקן חופשי". לפי דיווח ב"לאקיפ", כיום אמבפה מרוויח 26 מיליון יורו נטו לעונה ואל חלאיפי לא יציע לו הכפלה בשכר כפי שנכתב בספרד, אלא עלייה קלה בשכר בחוזה עד 2025.

"עם גביע העולם בקטאר מעבר לפינה ובקיץ מכריע לפרוייקט השאפתני – בפ.ס.ז' רוצים לסגור את העניין", נכתב. על פי הדיווחים, אמבפה דרש מפ.ס.ז' לבנות פרויקט שאפתני כדי לזכות בליגת האלופות והצרפתים עמדו במילה שלהם. מעבר להצטרפותו של ג'ורג'יניו ווינאלדום והשארתו של ניימאר הרי שג'יאנלואיג'י דונארומה ואשרף חכימי בדרכם להצטרף. בצרפת נכתב כי אמבפה, על אף ההצהרות המעורפלות שסיפק – לא באמת רצה לעזוב ומעבר לכך לא ליברפול ולא ריאל, שני היעדים הפוטנציאליים – יכולות לעמוד בסכומי ההעברה.

נאסר אל-חלאיפי, קיליאן אמבפה | Jean Catuffe/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי