עוד לא הגיע וכבר בעיות: חלק משחקני פ.ס.ז' נגד צירוף ראמוס

סרחיו ראמוס | Denis Doyle/Getty Images

בצרפת מדווחים כי שחקני הקבוצה, אליה הבלם צפוי להצטרף, לא מבינים את הצורך והכדאיות של ההחתמה המסתמנת, שעלולה להרעיד את האווירה החיובית בחדר ההלבשה: "למה ויתרו על טיאגו סילבה ועכשיו רוצים את ראמוס?"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

סרחיו ראמוס סיכם לשנתיים בפריז סן ז'רמן – כך פורסם אמש (חמישי) ב-"RMC". מדובר בפצצה של ממש, לא פחות, שכן אמנם השחקן האגדי כבר בן 35, אך עדיין – סרחיו ראמוס זה סרחיו ראמוס וכבודו במקומו מונח.

הבלם, כך נכתב, דחה שתי הצעות מקבוצות אנגליה, כאשר אחת מהן הציעה לו שכר גבוה יותר מהפריזאים, ואחיו המשמש גם כסוכנו הגיע לעיר האורות אתמול על מנת לסגור את העסקה באופן סופי. בימים הקרובים הוא אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות לקראת ההכרזה הרשמית על הצטרפותו.

אבל לא בטוח שכולם חוגגים מהעסקה המתקרבת. על פי דיווח שהתפרסם היום ב'לה פריזיאן', ראמוס עוד לא הגיע אמנם רשמית לפ.ס.ז', וכבר גרם לפילוג בחדר ההלבשה, כשמספר שחקנים בכירים בקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו לא מבינים את הצורך בהחתמתו, כך מדווח בעיתון הצרפתי.

סרחיו ראמוס | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport

על פי המידע באותה כתבה, פרסנל קימפמבה, שהיה שחקן הרכב בנבחרת צרפת ביורו 2020 עד להדחת אלופת העולם, עלול לסבול מפגיעה במעמדו, ולדעת שחקנים בקבוצה – אין צורך להרעיד את האווירה החיובית השוררת כיום בחדר ההלבשה.

כמו כן, צוין כי גם מרקיניוס, הבלם המצטיין וקפטן הקבוצה, מרגיש מבולבל עם המהלכים האחרונים בשוק ההעברות. "בסגל לא מבינים מדוע הקבוצה החליטה לוותר על טיאגו סילבה לפני שנה בגלל הגיל שלו ועכשיו רוצים להחתים את ראמוס, שדרישותיו הכספיות גבוהות יותר", נכתב ב'לה פריזיאן'.

מנגד, צוין כי שחקנים דוגמת אנחל די מריה וקיילור נבאס, אשר שיתפו פעולה עם ראמוס בריאל מדריד בעבר, ישמחו לחזור ולשתף פעולה עם הבלם בן ה-35, שעזב את הבלאנקוס אחרי 16 שנים בהן הפך לאגדה של ממש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי