דיווח: סרחיו ראמוס סיכם לשנתיים בפריז סן ז'רמן

סרחיו ראמוס | Denis Doyle/Getty Images

ב-"RMC" פורסם כי הבלם בן ה-35 שעזב את ריאל מדריד דחה שתי הצעות מאנגליה, ואחיו, המשמש גם כסוכנו, נחת בעיר האורות כדי לסגור את העסקה באופן סופי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

החתמת ענק מתקרבת: אחרי שעזב את ריאל מדריד בתום 16 עונות, סרחיו ראמוס סיכם לשנתיים בפריז סן ז'רמן – כך פורסם הערב (חמישי) ב-"RMC". הבלם, כך נכתב, דחה שתי הצעות מקבוצות אנגליה, כאשר אחת מהן הציעה לו שכר גבוה יותר מהפריזאים, ואחיו המשמש גם כסוכנו הגיע לעיר האורות היום על מנת לסגור את העסקה באופן סופי. בימים הקרובים, הוא אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות לקראת ההכרזה הרשמית על הצטרפותו.

ב"רדיו קופה" דיווחו על המגעים בין ראמוס לסגנית אלופת צרפת כבר בשבוע שעבר, כשטענו כי הספרדי סיפר לכמה מחבריו לשעבר בריאל מדריד כי החליט להצטרף לקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו. אתמול נכתב ב"ל'אקיפ" כי בין הצדדים היו פערים בנוגע לאורך החוזה, שכן הבלם דרש הסכם לשנתיים, בעוד בפ.ס.ז' הציעו תחילה חוזה לעונה אחת. אותו עניין, אגב, היווה את אחת הסיבות לכך שראמוס לא חידש את חוזהו בריאל.

בימים האחרונים דווח באיטליה כי השחקן בן ה-35 היה מבוקש גם ברומא ואף קיבל ממנה הצעה, זאת לאחר שהמאמן ז'וזה מוריניו שוחח עמו. גם באיירן מינכן הוזכרה כמועמדת לצרף את ראמוס, אולם מסתמן כי בסופו של דבר הוא בחר להגיע לפריז ויחד עם ניימאר וקיליאן אמבפה, שצפוי להישאר עונה נוספת, הוא יקווה להתחרות על התואר הנחשק ביותר – ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי