ראמוס: "המעבר לפ.ס.ז' יכול להיות רק נישואים מושלמים"

סרחיו ראמוס | Paris Saint-Germain Football/PSG via Getty Images

הבלם שחתם לשנתיים סיפק ריאיון ראשון כשחקן המועדון: "לא הגעתי לכאן כדי לחיות בעבר. אביא את הניסיון, העקביות וההקרבה". החלום: "לזכות בגביע אירופה החמישי שלי והראשון של המועדון. אנחנו קרובים לזה"

(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את העונה הקודמת בלי תואר גדול, פריז סן ז'רמן היא כנראה הקבוצה שעשתה את הרכש המרשים ביותר בחלון ההעברות. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו כבר צירפה לשורותיה את ג'ורג'יניו ווינאלדום ואשרף חכימי ובהמשך את קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, כאשר גם השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה עתיד להגיע לאחר היורו. הבלם בן ה-35 מתרגש לקראת האתגר החדש שלו אחרי 16 שנים בבירת ספרד וסיפק ריאיון ראשון לאתר המועדון.

"לא הגעתי לכאן כדי לחיות בעבר ולהיות מסופק ממה שעשיתי. אני מגיע עם מוטיבציה גדולה להתחיל פרק חדש ומתחיל מאפס עם הרבה תשוקה ומחויבות. המעבר שלי לפ.ס.ז' יכול להיות רק נישואים מושלמים", אמר ראמוס בפתח דבריו. "אני חושב שאני יכול להביא את החוויה והניסיון, הבגרות, העבודה, העקביות וההקרבה", סיפר ראמוס, שהעונה שעברה הייתה הקשה בקריירה שלו בה רשם רק 21 משחקים בשל פציעות חוזרות ונשנות, ולא זומן לסגל נבחרת ספרד ביורו.

"אני נמצא במועדון שמאלץ אותך לזכות בהכל, לנצח ולנצח ולנצח. פ.ס.ז' היא כבר קבוצה איתנה וחזקה מאוד. כמובן שבכדורגל קורים הרבה דברים והפרטים הקטנים מכריעים, אבל עלינו לחשוב חיובי ולהילחם ולהאמין בעצמנו". הבלם הודה לנשיא נאסר אל חלאיפי על המאמצים שעשה כדי לצרפו וכן למנהל המקצועי לאונרדו.

סרחיו ראמוס | פריז סן ז'רמן

ראמוס מקווה לזכות בליגת האלופות בפעם החמישית בקריירה אחרי שעשה זאת ארבע פעמים במדי ריאל מדריד כשבשני משחקי גמר הוא הבקיע בעצמו. "זה המקום הטוב ביותר והקבוצה הטובה ביותר כדי לעמוד ביעדים. אחד הדברים שהכי משכו אותי בהחלטה להגיע לכאן הוא הפרויקט הספורטיבי השאפתני. הבחנתי עד כמה המועדון הזה רוצה לנצח. זה חלום לזכות בגביע אירופה החמישי שלי והראשון שלנו כמועדון. פ.ס.ז' כבר הייתה בגמר ליגת האלופות והיא מתקרבת מאוד לזכייה וזה משך אותי", אמר בהתייחסות להפסד בגמר 2020 מול באיירן מינכן. אשתקד הודחו הצרפתים במעמד חצי הגמר לאחר הפסד כפול למנצ'סטר סיטי. הבלם עתיר ניסיון ומדורג במקום העשירי בטבלת שיאני ההופעות בצ'מפיונס בכל הזמנים עם 129 משחקים.

בתוך כך, קשר העבר עמנואל פטי התייחס לסגל החזק של הקבוצה וכן לקיליאן אמבפה ושאלת עתידו: "פ.ס.ז' לא רחוקה מזכייה בליגת האלופות ועם ההחתמות הנהדרות יש לה קבוצה חזקה. במוקדם או במאוחר – זה יקרה. אמבפה לא צריך לעבור לריאל מדריד כדי לזכות בכדור הזהב. אולי מאזן הכוחות באירופה מתרחק מספרד, אין לריאל וגם לברצלונה כסף לשלם לו. אני חושב שהוא יהיה נתון תחת לחץ רב אחרי האכזבה ביורו. הוא צריך להאריך את חוזהו, פ.ס.ז' ענתה על כל דרישותיו".

ראמוס ואמבפה. בעונה הבאה יחד | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי