פ.ס.ז' תכריז על דונארומה השבוע, ראמוס הרגיז את אוהדי ריאל

לפי פבריציו רומאנו, השוער כבר חתם עד 2026 ועבר את הבדיקות הרפואיות. בצרפת מתרגשים: "המאסטרו, הקוסם שהכריע את הגמר - מגיע". הבלם ערך אימון בכורה בקבוצתו החדשה ואמר לאשרף: "קיבלנו החלטה טובה, הא?"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי שזכה ביורו 2020 עם נבחרת איטליה ונבחר לשחקן המצטיין, השלב הבא מבחינת ג'אנלואיג'י דונארומה הוא להצטרף רשמית לפריז סן ז'רמן. השוער שסיים את חוזהו במילאן יצטרף בהעברה חופשית למועדון הפאר הצרפתי. לפי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, ההכרזה הרשמית תהיה עוד השבוע, כשהשוער כבר חתם על חוזה עד 2026 ועבר בדיקות רפואיות מטעם המועדון.

ב"לאקיפ" מנגד נטען כי החתימה הרשמית עדיין לא התבצעה וזה יקרה רק אחרי חגיגות הזכייה ביורו. "המאסטרו מגיע לליגה הצרפתית", נכתב בשער העיתון על השוער האיטלקי שם כונה גם "הקוסם" שהכריע את גמר היורו. השוער יהיה החלק האחרון בפאזל של מאוריסיו פוצ'טינו אחרי החתמתם של ג'ורג'יניו ווינאלדום, אשרף חכימי וסרחיו ראמוס.

בינתיים, ראמוס כבר ערך אימון בכורה במדי קבוצתו החדשה. הבלם הספרדי הצליח להרגיז את אוהדי ריאל מדריד ממנה נפרד אחרי 16 שנה. בסרטון רואים אותו מתחבק עם חכימי עמו שיתף פעולה בקבוצה הספרדית ב-2017/18 כשהוא פונה אליו בחיוך ואומר: "קיבלנו החלטה טובה, הא?".

בשנה שעברה הצרפתים רשמו עונה מאכזבת כשהפסידו את האליפות לליל והודחו בחצי גמר ליגת האלופות על ידי מנצ'סטר סיטי. את עונת 2021/22, שמבחינתה חייבת להיות מוצלחת יותר – תפתח פ.ס.ז' במשחק הסופר קאפ הצרפתי נגד ליל בלא אחר מאשר אצטדיון בלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי