אחרי שריקות הבוז: פ.ס.ז' תמכה בחכימי, שחקן מילאן תקף

אשרף חכימי | דני מרון

סערה בעקבות היחס כלפי המרוקאי בבלומפילד. קבוצתו הקדישה לו ציוץ, בנאסר הביע הזדהות וגולשים נוספים גינו את התנהגות הקהל בישראל: "הוא בכלל לא היה צריך לשחק במדינה הציונית"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ליל זכתה הערב (ראשון) בסופרקאפ הצרפתי עם 0:1 על פריז סן ז'רמן במשחק שנערך בבלומפילד. אחרי שמונה שנים שבהן פריז זוכה בתואר הזה, ליל האלופה עשתה לזה סוף עם שער יפהפה של שקה על סף סיום המחצית הראשונה. אלא שבעולם הערבי זעמו על כך שאוהדים שרקו שריקות בוז בתחילת המשחק לאשרף חכימי, שחקנה המרוקאי של פריז סן ז'רמן. זאת בעקבוץ ציוץ פרו פלסטיני שלו בעת מבצע "שובר החומות".

בצרפת היה מי שלא הבין את הרקע לקריאות הבוז, וב"לה פריזיאן" תהו האם מדובר בגזענות של הקהל הישראלי כלפי חכימי אך ורק בשל מוצאו המרוקאי.

"זו השפלה, הוא בכלל לא היה צריך לשחק במדינה הציונית", נכתב באחד הציוצים. חכימי זכה לתמיכה נרחבת ברשתות החברתיות ואפילו בחשבון הרשמי של פריז סן ז'רמן צייצו תמונה של חכימי עם סימנים של לבבות.

איסמעיל בנאסר שחקנה של מילאן העלה לסטורי באינסטגרם תמונה של חכימי בצירוף של לב עם סימן השתקה ואגרוף. גם חברו של חכימי לנבחרת מרוקו, אמין האריט שמשחק בשאלקה 04, הביע תמיכה, וכדורגלן העבר הסנגלי ז'אק פאטי, מוסלמי אף הוא, כתב: "חכימי, אינשאללה תבקיע אחי היקר".

אשרף חכימי | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי