ליאו מסי הוצג בפ.ס.ז': "הקבוצה הכי טובה לא תמיד זוכה בליגת האלופות"

ליאו מסי | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

הכוכב דיבר לראשונה כשחקן הקבוצה הצרפתית: "יהיה מוזר אם אחזור לקאמפ נואו עם חולצה אחרת, את מה שעברתי שם לא שוכחים ביום אחד. לשחק עם ניימאר ואמבפה? מטורף. מגיע עם אותה ההתלהבות שהייתה לי כילד"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עד לפני שבוע איש לא חלם שנראה תמונות כאלה במציאות, אבל ליאו מסי, שם נרדף למועדון הכדורגל של ברצלונה ולעיר הקטלאנית בכלל, הוא שחקנה של פריז סן ז'רמן החל מאמש (שלישי) והיום הוא מוצג באופן רשמי בעיר האורות, לאחר שאתמול השלים את הבדיקות הרפואיות, חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית והצטלם לראשונה עם החולצה מספר 30 של סגנית אלופת צרפת. ביום ראשון מסי מירר בבכי מול המיקרופונים כשנפרד מבארסה, אך היום כבר ראינו אותו מחויך יותר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו בפ.ס.ז'.

"בתור התחלה, אשמח להודות לנשיא ולהגיד שאני מאוד מאושר", פתח מסי את דבריו. "כולם יודעים שהפרידה שלי מברצלונה הייתה קשה מאוד כי הייתי שם שנים רבות וזה שינוי גדול אחרי הרבה מאוד זמן. האושר להגיע לכאן עצום, אני נרגש להתחיל להתאמן ומאוד נהנה מהרגע שהגעתי לכאן, אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את חבריי לקבוצה ואת הצוות המקצועי. אני רוצה להודות לנשיא, ללאונרדו ולכל המועדון על היחס שלהם מאז ההודעה של ברצלונה, איך שהם העמידו את עצמם לרשותי ועל ההתנהלות המהירה במשא ומתן קל. אני מאושר להיות כאן והגעתי עם הרבה תקוות ורצון להמשיך לנצח, לכן הגעתי לכאן. זה מועדון עם שאיפות וגם המטרה שלי היא להמשיך לזכות בתארים. אני מודה לאנשי פריז, הנחיתה שלי כאן הייתה מטורפת ומפתיעה, אני בטוח שניהנה מאוד מהתקופה ביחד".

שיתוף הפעולה עם ניימאר ואמבפה: "זה אושר גדול, מטורף שאוכל לחלוק עם הסגל שיש כאן את היום-יום. אני מלא תקווה לקראת תחילת האימונים והתחרויות, אתן את המקסימום".

מתי יערוך את הבכורה: "אני לא יודע, אני אחרי חופשה של חודש. רק אתמול פגשתי את צוות האימון, אני רוצה להתחיל להתאמן כמו שצריך כדי להתכונן לשחק בהקדם. אני מאוד רוצה לשחק, אבל כרגע אני לא יכול לקבוע תאריך. זה תלוי איך ארגיש ומתי הצוות יחליט שזה הרגע הנכון".

ליאו מסי | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

איך הוא מרגיש עם המעבר: "השבוע האחרון היה מאוד קשה מצד אחד, ומצד שני מרגש. אני לא שוכח את כל מה שחוויתי כי זה לא משהו ששוכחים ביום אחד, גם מבחינה ספורטיבית וגם מבחינה אישית עם המשפחה. המון רגשות עברו עליי השבוע וניסיתי לעכל את זה איך שהייתי מסוגל".

קבלת הפנים בפריז: "הייתי בברצלונה כשההודעה יצאה ואנשים כבר היו ברחובות, זה היה אדיר. אני מודה להם ושמח מאוד שנוכל גם להיפגש באצטדיון ולא רק בעיר. מקווה שזו תהיה שנה מדהימה בשבילם ובשבילנו השחקנים".

בתור אחד שזכה ארבע פעמים, מה צריך כדי לזכות בליגת האלופות: "לפעמים יש לך את הקבוצה הכי טובה בעולם ואתה לא מצליח לזכות. ידוע כמה ליגת האלופות קשה וגם פריז יודעת, היא הייתה מאוד קרובה בשנים האחרונות ולא הצליחה להשיג את זה אפילו שהייתה לה קבוצה אדירה. צריך שהתלכיד יהיה חזק ומאוחד. צריך גם מעט מזל, זה תמיד כך בכדורגל. לא תמיד הקבוצה הכי טובה מנצחת, קרה לא מעט שהקבוצות הכי חזקות לא זכו בליגת האלופות כי זה מפעל מיוחד ולכן כולם חושקים בו".

מה הוא יתרום לקבוצה: "הקבוצה כאן די בנויה, מעבר להחתמות שבוצעו הקיץ. בשנים האחרונות היא הייתה קרובה לזכות בליגת האלופות. אני מגיע לעזור, לתת את המקסימום ועם רצון יותר גדול מאי פעם. החלום שלי הוא לזכות שוב ואני חושב שהגעתי למקום האידיאלי בשביל זה".

ליאו מסי | פריז סן ז'רמן, האתר הרשמי

כמה ניימאר השפיע על החלטתו להצטרף: "כמובן שכן, כמו שאמרתי – כשרואים את הסגל שיש כאן זה מעורר בך תקוות. גם פריז וגם אני חתרנו לאותה המטרה בנפרד, עכשיו נעשה את זה ביחד והלוואי שנשיג את זה. אני שמח שאני מכיר את רוב חדר ההלבשה וזה עזר לי לבחור במקום הזה".

מה הוא יודע על הליגה הצרפתית: "ברור שאני עוקב אחריה כי יש לי כאן חברים בפריז. סן ז'רמן עזרה לצמיחת הליגה וזה הפך אותה ליותר תחרותית, וגרם לשאר הקבוצות להתחזק בעצמן כדי להצליח לנצח את פריז".

מה המסר שלו לחברי המועדון בברצלונה: "עזבתי בלי לדעת לאן, אמרתי לאוהדים שתמיד אודה להם על האהבה. זה הבית שלי, חוויתי שם הרבה דברים, טובים ורעים. הם ידעו שאני מגיע לקבוצה תחרותית שנלחמת על ליגת האלופות כי אני אוהב לנצח ואני ווינר. אני רוצה להמשיך להגשים מטרות ופריז רוצה להמשיך לצמוח כמועדון. לא יודע אם אפגוש את ברצלונה, אם זה יקרה – מצד אחד יהיה נחמד לחזור לברצלונה והלוואי שזה יהיה עם קהל, ומצד שני, לשחק בקאמפ נואו במדי קבוצה אחרת יהיה מוזר, אבל זה הכדורגל וזה יכול לקרות".

איך זה לצאת מאזור הנוחות שהוא לא עזב מעולם: "בברצלונה צמחתי כאדם וכשחקן. עברו הרבה שנים וצברתי המון חוויות, זה גרם לי להתפתח כספורטאי ובעיקר כאדם. אני עדיין עם אותה התלהבות ותקווה שהיו לי כילד, כדי לעמוד בכל המטרות שלי".

לאונרדו, ליאו מסי, נאסר אל חלאיפי | STEPHANE DE SAKUTIN/AFP via Getty Images

חלקו של מאוריסיו פוצ'טינו בבחירה: "כשהתחילו המגעים עם פ.ס.ז' ועלתה האפשרות לבוא לכאן, הדבר הראשון שעשיתי היה לדבר איתו כי אנחנו מכירים זמן רב ויש בינינו יחסים קרובים. הכל היה טוב מההתחלה וכמו שאמרתי, הצוות והסגל כאן דחפו אותי לבחור במועדון הזה".

ההסתגלות למקום חדש: "הכי חשוב שלי שהמשפחה שלי תרגיש טוב ותתאקלם לכאן במהרה. בסופו של דבר זה כדורגל והכדורגל זהה בכל מקום. החברים שיש לי בחדר ההלבשה יעזרו לי להסתגל מהר. אני נרגש להתחיל את ההרפתקה החדשה הזו ולהצטרף לחבריי החדשים. הכל חדש בשבילנו, אבל אני מוכן מבחינה ספורטיבית ומבחינה אישית זו תהיה חוויה מעולה למשפחה שלי, כי אנחנו בעיר נהדרת".

ההיכרות עם וראטי מהחופשה באיביזה: "הוא שחקן אדיר, אחד הטובים בעמדה שלו ובמשך המון שנים רצו אותו בברצלונה. עכשיו יצא שאני הגעתי לשחק כאן בפריז, הלוואי שאוכל לתרום את החלק שלי כדי שביחד נוכל להשיג את המטרות של פ.ס.ז'".

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי