מסי הוצג, אמבפה שספג שריקות בוז כבש ובישל ב-2:4 של פ.ס.ז'

קיליאן אמבפה חוגג | David Rogers/Getty Images

צפו: הקהל קיבל את פניו של החלוץ בעוינות, אך הוא ענה בתרומה חשובה לניצחון על שטרסבורג. הפרעוש ושחקני הרכש פגשו את האוהדים לראשונה בפארק דה פראנס. גם דראקסלר, איקרדי וסראביה כבשו. 0:4 לניס על ליל

(גודל טקסט)

בצל המעבר העצום של ליונל מסי מברצלונה לפריז סן ז'רמן, המחזור השני בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם 0:4 מרשים של ניס ומאמנה כריסטוף גלטייה במגרש של האקסית שלו, האלופה ליל. פ.ס.ז' ניצחה את שטרסבורג 2:4, מונאקו הפסידה 1:0 ללוריין בשישי.

פריז סן ז'רמן – שטרסבורג 2:4

עוד לפני שהמשחק יצא לדרך, השואו בפריז החל: ליאו מסי, סרחיו ראמוס, ג'ורג'יניו ווינאלדום וג'יג'י דונארומה הוצגו בפני הקהל שמילא את הפראנס דה פראנס, ומסי אמר: "עבר עליי שבוע מיוחד מאוד. אני רוצה להודות לאוהדים שקיבלו אותי כל כך יפה, זה היה נהדר ואני שמח מאוד להיות כאן, על הבמה הזאת. אני מקווה שכולנו נהנה מעונה יוצאת דופן".

לפני כן נרשמו סצינות חריגות בפארק דה פראנס, כשקיליאן אמבפה קיבל שריקות בוז רמות מהיציעים. אמבפה פתח בהרכב לצד שחקני הרכש אשרף חכימי וג'ורג'יניו ויינאלדום, כשקיילור נבאס הועדף על פני דונארומה בין הקורות. מסי ישב ביציע וצפה בחבריו החדשים מנסים רושמים ניצחון שני משני משחקים.

מאורו איקרדי (3), אמבפה (25) ויוליאן דראקסלר (27) קבעו 0:3 עוד לפני שחלפה חצי שעה, אבל האורחת לא התכוונה להיכנע ללא קרב. קווין גמיירו (53) ולודוביק אז'ורק (64) צימקו, אבל הקאמבק לא הושלם ופאבלו סראביה כבש בצד השני אחרי בישול של אמבפה (86) וקבע 2:4. זו הרביעייה השלישית ברציפות של פריז נגד שטרסבורג, אחרי 1:4 ו-0:4 בעונה שעברה.

גם הבלם סרחיו ראמוס שהגיע מריאל מדריד נח, כאשר הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בסגנית האלופה לאחר פגרת הנבחרות הקרובה, באמצע ספטמבר – כלומר בעוד כחודש. ניימאר ומרקיניוס גם הם עדיין לא נכללו בסגל.

מסי הוצג לעיני אוהדי פ.ס.ז' | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images
כל שחקני הרכש הגיעו לפארק דה פראנס | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

ליל – ניס 4:0

בכל העונה שעברה ספגה האלופה 23 שערים בלבד, בעוד העונה היא הוציאה כבר שמונה כדורים מהרשת ומי שהנחיל לה את התבוסה הביתית הכי קשה מאז ספטמבר 2017 הוא דווקא המאמן לשעבר כריסטוף גאלטייה. ניס שילמה לליל כדי לצרף את המאמן האלוף, הוא זכה לתשואות רמות עם שובו הערב לסטאד פייר מורואה, אבל שחקניו לא ריחמו מהרגע הראשון. קספר דולברג כבש אחרי 57 שניות את השער הכי מהיר של ניס מאז אפריל 2013, הישם בודאווי הכפיל בחלוף ארבע דקות עם ימנית אדירה לחיבורים ואמין גואירי דייק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. דולברג השלים צמד בנגיחה מקרוב בדקה ה-63 וגואירי חשב שגם לו יש צמד בדקה ה-70, אבל ה-VAR מנע זאת ממנו.

גלטייה לא ריחם על האקסית | FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי