התאוששו מהמהומה: ניס הביסה 0:4 את בורדו, 1:3 למארסיי על סנט אטיין

ג'סטין קלייברט שחקן ניס חוגג שער | רויטרס

הקבוצה של גאלטייה אירחה ללא קהל ונותרה היחידה ללא ספיגה בליגה, קלייברט כבש ובישל. שלושת שחקני הרכש של סמפאולי כבשו נגד הירוקים

(גודל טקסט)

אחרי המהומה הגדולה ביום ראשון והדרבי שפוצץ וגורלו טרם נקבע, ניס ומארסיי חוזרות הערב (שבת) להתרכז בכדורגל. ניס לא התקשתה להביס 0:4 את בורדו, ומארסיי גברה 1:3 על סנט אטיין.

אמין גואירי שחקן ניס עם קלווין סטנגס, ז'ורדן לוטומבה
צמד במחצית הראשונה. אמין גואירי | רויטרס

ניס – בורדו 0:4

הקבוצה עם התקציב השני בגובהו בצרפת אירחה ללא קהל בגלל אירועי המשחק מול מארסיי, ופירקה את הקבוצה החלשה של ולדימיר פטקוביץ', שעדיין מחכה לניצחון ראשון בצרפת. ג'סטין קלייברט חגג שער בכורה בדקה השביעית ובישל בדקה ה-33 לאמין גואירי, שהשלים צמד עם פנדל בחלוף תשע דקות. קפרן תוראם המחליף חתם את התוצאה בדקה ה-85. ניס היא הקבוצה היחידה שעדיין לא ספגה העונה בליג 1.

מארסיי – סנט אטיין 1:3

אחרי האירוע הקשה שחוו שחקני הקבוצה בניס, מארסיי חזרה לשחק בפני אוהדיה וניצלה את יתרון הביתיות עד תום. הקבוצה מדרום צרפת צירפה לא מעט שחקני רכש, ושלושת הכובשים של חורחה סמפאולי היו שחקנים חדשים. מתאו גנדוזי (23), גרסון (51) וצ'נגיז אונדר (68) סידרו למארחת ניצחון ראשון העונה, בעוד טימותי קולודזיצ'אק איזן זמנית בדקה ה-32.

המחזור הרביעי בצרפת יצא לדרך אמש עם 0:1 של ליון בנאנט. פטר בוס נשם לרווחה עם ניצחון ליגה ראשון בזכות שער של מוסא דמבלה בדקה ה-35.