הנרי מבקר את השימוש של פוצ'טינו במסי: "פ.ס.ז' שייכת לאמבפה"

play
ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן | רויטרס
אוהדים של ברצלונה תוקפים את הרכב של רונאלד קומאן 00:19

חלוץ העבר האגדי בטוח שההצבה של חברו לשעבר בברצלונה בכנף עושה לו עוול: "הוא לא אחד שיפתח את הפה, אבל במערך הזה הוא נעלם"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

תיירי הנרי טוען: מאוריסיו פוצ'טינו מקשה על ליאו מסי לבוא לידי ביטוי. חלוץ העבר האגדי, ששיתף פעולה עם הכוכב הארגטינאי במדי ברצלונה, הסביר היום (שני) לתקשורת הצרפתית אחרי ה-0:0 של פ.ס.ז' עם מארסיי, מדוע ההצבה של מסי כשחקן כנף עושה לו עוול.

"כמו שאני רואה את זה, הוא מבודד לחלוטין באגף. הוא לא נוגע מספיק בכדור, וזאת בהחלט בעיה עבור פ.ס.ז'", אמר הנרי. "אם זה היה תלוי בי, הייתי מעדיף להציב אותו במרכז ולאפשר לו לשחקן באופן חופשי, ולהתנייד ממקום למקום על המגרש בהתאם לאינסטינקטים שלו. בצד ימין קשה לו לעשות את ההבדל, והוא מתקשה".

לדבריו של הנרי, "פוצ'טינו חייב למצוא פתרונות שיאפשרו למסי לשחק עם ניימאר ואמבפה יחד, כי נכון לעכשיו לפחות אחד מהם לא בא לידי ביטוי. מסי לא מדבר יותר מדי, את הדיבורים הוא משאיר למגרש. אבל נכון לעכשיו, פ.ס.ז' קבוצה של אמבפה, היא שייכת לו. הוא השחקן שגורם לה לפרוח".

יחד עם זאת, הנרי מבין שהמשימה של פוצ'טינו לשלב את שלושתם יחד קשה ביותר מבחינה טקטית. "לא קל להוציא מקסימום כישרון מכל כך הרבה כוכבים. הרבה פעמים, ריבוי של כוכבים יכול ליצור בעיות. הציפיות מפ.ס.ז' גבוהות מדי. אפילו אם הם יזכו בליגת האלופות יהיה מי שיגיד שזה כישלון".