מונאקו ניצחה 0:2 את ליון ועלתה למקום הרביעי

play
בן יידר חוגג על חשבון ליון | רויטרס
תקציר: מארסיי - מונפלייה 1:1 (4:5 בפנדלים) 02:17

שער ובישול של בן יידר המצוין הובילו את הקבוצה מהנסיכות לניצחון חשוב בקרב על אירופה. סנט אטיין ניצחה 1:3 את מונפלייה והמשיכה במסע ההיחלצות

(גודל טקסט)

אחרי השלושער של ארקדיוש מיליק והמהפך של מארסיי שהביסה 2:5 את אנז'ה ביום שישי, המחזור ה-23 בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם מהפך נוסף, כאשר סנט אטיין ניצחה 1:3 את מונפלייה ונמלטה מהמקום האחרון. מונאקו לא נזקקה למהפך וגברה 0:2 על ליון.

וויסאם בן ידר שחקן מונאקו
בן יידר חוגג על חשבון ליון | רויטרס

מונאקו – ליון 0:2

העונה הטובה של מונאקו נמשכה עם ניצחון חשוב מאוד מבחינתה שמעלה אותה לפחות זמנית למקום הרביעי. ליון מצידה, שעשתה מהפך מפתיע מול מארסיי במחזור הקודם, צנחה למקום השמיני אך רק שתי נקודות מפרידות בין השתיים. יאן לוקאס כבש כבר בדקה השנייה מבישול של בן יידר המצוין, שהכפיל בעצמו בדקה ה-27.

רומן המומה שחקן סנט אטיין
הביא למפנה. רומן המומה | אימג'בנק GettyImages, John Berry

סנט אטיין – מונפלייה 1:3

עד לדקה ה-82 נראה היה כי הירוקים בדרך להפסד בית חמישי ברציפות, אחרי שאלי ווהי הצעיר העניק למונפלייה יתרון כבר בדקה ה-11 עם שערו השישי העונה. אלא שבדקה ה-70 הכניס פסקל דופרא את רומן המומה ועדיל עאושיש, והשניים שינו את המשחק. עאושיש בישל להמומה את השוויון בדקה ה-82 ולאחר שמונה דקות הכין גם לארנו נורדן שנכנס עוד לפניהם והשלים מהפך. ווהבי חאזרי חתם בדקה ה-93 וסנט אטיין חגגה ניצחון שני רצוף שחילץ אותה מהמקום האחרון בו ניצבה מאז המחזור ה-14.

משחקי יום ראשון:

לוריין – לאנס
ניס – קלרמון
ריימס – בורדו
שטרסבורג – נאנט
טרואה – מץ
ראן – ברסט
ליל – פריז סן ז'רמן