טרייה שוב כבש, ראן במקום השני בצרפת אחרי 1:1 מול ניס

play
מרטן טרייה שחקן ראן | GettyImages, James Williamson - AMA
קלייברט כיכב עם צמד ובישול, ניס הביסה 1:4 את מארסיי 02:03

החלוץ נצמד לבן ידר בראש טבלת המבקיעים עם ה-17 שלו בליגה, כשהשווה בדקה ה-78 מול המדורגת רביעית. בורדו שמרה על שער נקי לראשונה העונה עם 0:0 בליל

קבוצות: ניס ראן
(גודל טקסט)

בזמן שפריז סן ז'רמן מקרטעת לה לעבר אליפות קלה, הקרב על המקום השני בליגה הצרפתית רותח. ראן עלתה לשם הערב (שבת) לפחות זמנית, אחרי 1:1 בחוץ מול ניס הרביעית. מארסיי ירדה למקום השלישי ואמורה הייתה להתארח הערב אצל סנט אטיין, אך המשחק נדחה ביממה בשל שלג כבד שמנע גישה לאצטדיון ז'ופרואה גישאר. בורדו האחרונה חילצה 0:0 בליל.

מרטן טרייה שחקן ראן
מרטן טרייה שחקן ראן | GettyImages, James Williamson – AMA

ניס – ראן 1:1

ההתקפה הטובה בליגה פגשה את ההגנה הטובה מכולן, שקיבלה בחזרה את דאנטה והייתה קרובה לניצחון, אבל בסופו של דבר נכנעה לאחד השחקנים החמים בליגה. אחרי מחצית מאופסת, אנדי דלור המשיך הרמה של יוסף עטאל ונגח פנימה בדקה ה-67. אבל לראן יש את מרטן טרייה הלוהט, שבדקה ה-78 נגח את השוויון וחגג את ה-17 שלו העונה בליגה. כרגע הוא בראש טבלת המבקיעים יחד עם וויסאם בן ידר ממונאקו.

אנוק קוואטנג שחקן בורדו
בורדו חילצה נקודה למרות הרחקתו. אנוק קוואטנג | אימג'בנק GettyImages, Sylvain Lefevre

ליל – בורדו 0:0

אחרי שספגה בכל 29 המחזורים הראשונים ושיא כל הזמנים של טולון (31 משחקים רצופים) איים עליה, בורדו הצליחה לשמור על שער נקי במגרשה של האלופה ולמרות 55 דקות ב-10 שחקנים. אנוק קוואטנג הפקיר את חבריו עם צהוב שני בדקה ה-35, אבל השוער גאטן פוסן וההגנה שלו עשו את העבודה מול ההתקפה האנמית של ליל השישית. בורדו עמוסת הצרות עדיין במקום האחרון ובסכנה לרדת ליגה אחרי 30 שנה.

משחקי יום ראשון:

שטרסבורג – לאנס (14:00)
קלרמון – נאנט (16:00)
מץ – מונאקו (16:00)
מונפלייה – ברסט (16:00)
טרואה – ריימס (16:00)
ליון – אנז'ה (18:05)
פריז סן ז'רמן – לוריין (21:45)