חברי הטריו התפוצצו, פריז סן ז'רמן הביסה את קלרמון 1:6

play
שחקני פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה | רויטרס
רודיגר הפציץ, אולמו סובב וגאקפו ירה: השערים היפים של השבוע 02:43

אמבפה וניימאר כבשו שלושער כל אחד, מסי בישל שלוש פעמים ופריז קטעה את רצף הפסדי החוץ במזרח צרפת. ראן עלתה זמנית למקום השני

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן קטעה הערב (שבת) רצף של שלושה הפסדי חוץ בליגה הצרפתית כשהביסה 1:6 את קלרמון מהתחתית. ראן עלתה לפחות זמנית למקום השני עם 2:3 בחוץ על ריימס של אוסקר גרסיה.

שחקני פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, מרקו וראטי
שלוש נקודות קלילות. מסי עם וראטי ואמבפה | רויטרס

קלרמון – פריז סן ז'רמן 6:1

החגיגה של שלושת כוכבי פריז הסתיימה בניצחון קליל, כשחברי הטריו כובשים ומבשלים זה לזה. קיליאן אמבפה תרגם שני בישולים של ליאונל מסי ואחד של ניימאר לשלושער (19, 74, 80), הברזילאי עצמו סיים עם שלושער (6 אחרי בישול של מסי, 74 אחרי סחיטת פנדל בצלילה של אמבפה, 83 אחרי בישול של אמבפה) והקבוצה מהבירה עשתה עוד צעד לכיוון האליפות. ז'ודל דוסו רק צימק עבור המארחת (42), אבל לקלרמון הצנועה לא הייתה תשובה.

בנז'מן בוריז'ו עם מרטן טרייה שחקני ראן
עונה אדירה של שניהם. בנז'מן בוריז'ו חוגג עם מרטן טרייה | GettyImages, Sylvain Lefevre

ריימס – ראן 3:2

ההתקפה הטובה בליגה המשיכה בקצב שלה גם מול ההגנה החזקה של פרדראג ראיקוביץ' וניצחה בריימס לראשונה מאז מאי 2014. המארחת ניצחה בחמישה משבעת העימותים האחרונים ועוד שניים הסתיימו בתיקו, אבל הפעם לא מצאה תשובה לבנז'מן בוריז'ו המצוין. שחקן הכנף, שבישל כבר 11 שערים העונה, נגח לרשת בדקה ה-39 והשלים צמד אחרי ארבע דקות כדי להגיע לשמונה כיבושים. מרטן טרייה ירה פנימה בדקה ה-58 וחגג את ה-18 שלו העונה (כמו וויסאם בן ידר ממונאקו) אבל ריימס כמעט חזרה מ-3:0. מקסים בוסי צימק בדקה ה-60 ומוסא דומביה יכול היה להקטין עוד יותר בדקה ה-78, אך הפנדל שלו נעצר על ידי דוגאן אלמדאר הטורקי בן ה-19 והשבדי ינס קאיוסטה רק צימק ל-3:2 תשע דקות לסיום.

המשך המחזור ה-31 ביום ראשון:

בורדו – מץ
אנז'ה – ליל
ברסט – נאנט
מונאקו – טרואה
לאנס – ניס
שטרסבורג – ליון
מארסיי – מונפלייה