מרקיניוס על אוהדי פ.ס.ז': "היו צריכים לשים את הגאווה בצד"

אכזבה בפריז ממחאת האוהדים במהלך ה-1:2 על מארסיי, שקירב את הקבוצה לאליפות עשירית: "רוצים לחוות את הזכייה איתם"

(גודל טקסט)

חיבוקים וחיוכים נרשמו אמש (ראשון) בקרב אנשי ושחקני פריז סן ז'רמן לאחר הניצחון 1:2 על מארסיי השנייה. ניימאר (12) ופנדל מדויק של קיליאן אמבפה (21) סידרו לקבוצה מבירת צרפת יתרון של 15 נקודות בפסגה על היריבה מהדרום, שהגיעה לקלאסיקו של הליג 1 עם שמונה ניצחונות רצופים והרבה תקוות, אך ירדה מנוצחת מהפארק דה פראנס זו השנה השנייה ברציפות. הפריזאים יוכלו לחגוג אליפות עשירית בתולדותיהם כבר ביום רביעי הקרוב.

שחקן פריז סן ז'רמן מרקיניוס
לא מבין את האוהדים. מרקיניוס | GettyImages, Catherine Steenkeste

על אף הניצחון המשמעותי על היריבה השנואה, ההדחה הכואבת מליגת האלופות עדיין נותנת אותותיה בקרב היחסים בין אוהדי הקבוצה לשחקנים, שם הקרע עוד נמשך. ארגון האולטראס דאג להשרות אווירה דוממת באצדטדיון על אף המשחק הקצבי, וקפטן הקבוצה מרקיניוס – שחזר להרכב על חשבון סרחיו ראמוס – ביקר החלטה זו: "לא ציפיתי לזה", אמר הברזילאי. "זה לא היה הזמן הנכון לעשות זאת, הם היו צריכים לשים את הגאווה שלהם בצד".

גם מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו התייחס למצב עם האוהדים: "אנחנו עדיין מחכים שתהיה להם האנרגיה לתמוך בנו. הם הביעו אתהאכזבה שלהם, ולדעתי תמיד יש מקום לביטוי הרגשות. אנחנו חייבים לכבד את זה. תמיד נרצה לקבל תמיכה מהאוהדים שלנו. לזכות באליפות העשירית בתולדות המועדון זה לא מובן מאליו והיינו רוצים לחוות זאת איתם".

דויה צ'אלטה-צאר שחקן מארסיי כובש מול פריז סן ז'רמן
אכזבה במארסיי. צ'אלטה-צאר ברגע כיבוש שער השוויוון הזמני | אימג'בנק GettyImages, ANP Sport

מנגד, במארסיי שררה אכזבה רבה ותסכול לאחר ההפסד שסגר באופן (כמעט) סופי את סיפור האליפות. בקרב המפסדיה עסקו בעיקר בשיפוט. נשיא הקבוצה פאבלו לונגוריה אמר כי הוא "מופתע מלא מעט החלטות של צוות השיפוט. ההחלטה על הפנדל לטובת פ.ס.ז' הייתה קשה מבחינתי לקבל, במיוחד כשהייתה האפשרות לבדוק ב-VAR, שלשם מטרה כזו הוא נועד".

המאמן חורחה סמפאולי: "אני חושב שהתחלנו טוב כשהמטרה שלנו הייתה להחזיק יותר בכדור בשביל להגיע לכמה שיותר מצבים. אם היינו בוחרים לשחק אחרת זו הייתה משימת התאבדות. אני חושב ששיחקנו בצורה חכמה. לא מעוניין להתייחס להחלטות השיפוט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי