"הסוכנים שלי גנבו לי מעל 10 מיליון יורו. זה כאילו לקוח מסרט"

יוהאן מולו, ששיחק בנבחרת צרפת הצעירה ובקבוצות רבות, חשף: "לקחו לי את המשכורות, לוו מהבנק בשמי, רכשו נכסים ומכרו בהפסד. הם הרסו אותי"

(גודל טקסט)

"אני ברשימה השחורה של בנק דה פראנס ונמצא בהליכים משפטיים עם כל הבנקים, כי אני חייב כסף בכל מקום".

הווידוי הזה שייך ליוהאן מולו, בעברו שחקן נבחרת צרפת הצעירה ומי שהעביר עשור בליגה הבכירה במולדתו. מולו סיפר כי סוכניו גנבו ממנו מעל 10 מיליון יורו והוא נפל קורבן לפשע מאורגן.

"מה שקרה לי כאילו לקוח מסרט, בחיים לא יכולתי לדמיין את זה", סיפר בריאיון ל-CARRE. "הסוכנים שלי לקחו עמלות, אבל זה לא הספיק להם. הם לקחו גם את המשכורות שלי. הם לוו מהבנק בשמי, רכשו לעצמם נכסים ומכרו בהפסד. לא הייתי נוכח בשום עסקת נדל"ן שנחתמה בשמי, למרות שזו חובה. היה גם מקרה שבו הציגו בפניי ביטוח חיים ונאמר לי שאני צריך לחשוב על עתידי ולהשקיע בו כסף. הגעתי למשרד של הסוכנות, קיבלתי מסמכים רשמיים ולא חשדתי בדבר. אבל ביטוח החיים מעולם לא היה קיים. הבחור שם היה יחד איתם בקנוניה. כל המסמכים היו מזויפים. יש שחקנים שחוו הונאה בנקאית, אחרים הונו בנדל"ן, אבל אני? בכלל לא חתמתי על המסמכים האלה".

מולו בן ה-32, שהחל את הקריירה במונאקו ושיחק גם בקון, נאנסי וסנט אטיין בצרפת והסתובב בעולם בגרנאדה, קריליה סובייטוב, זניט סנט פטרסבורג, פולהאם, אל ריאן ופנאתינייקוס, משחק היום בליגה הרביעית בארצו, בקבוצת הייר. "שיקרו לי לאורך כל הדרך, רימו אותי", המשיך הקשר. "זו הייתה מניפולציה ארוכת שנים. בסך הכול, אני מעריך שגזלו ממני בין 10 ל-15 מיליון יורו. הרסו אותי. אנשים לא מבינים איך זה יכול לקרות, אבל זה אדם שהייתי איתו יותר מ-10 שנים. אדם שאכל אצל ההורים שלך, נישק את האחיינים שלך ואמר לך תמיד שיגן עליך – אתה היית מדמיין שיבגוד בך כך?".

יוהאן מולו במדי נבחרת צרפת הצעירה, 2009
יוהאן מולו במדי נבחרת צרפת הצעירה ב-2009 | אימג'בנק GettyImages, Laurence Griffiths

את העובדה שביטוח החיים היה מזויף, גילה מולו באוקטובר 2019, כשהיה ביוון: "חשבתי שהחיים שלי נגמרו. הייתי רחוק מהמשפחה אז. אבל גם עכשיו אני עדיין לא מבין למה עשו לי את זה. כמעט שלוש שנים חלפו ואני עדיין מתעורר באמצע הלילה, לא מסוגל לישון. אני מנסה להיות קר רוח עבור משפחתי, כל החלטה היא עבורם. לא רציתי לעבור לשחק ברוסיה, זה גרם לי עצב, אבל הייתי חייב להגן על המשפחה שלי. לא רציתי לחיות בארמון, הכסף הזה שחשבתי שחסכתי היה עבור ההורים, האחים, האחיינים. יש לי בעיות גם היום, אבל יש לי מספיק כסף כדי לחיות ואני עדיין משחק".

החקירה המשטרתית מתנהלת כבר יותר משנתיים והגיעה לסיומה לאחרונה, כאשר דיון ראשון בבית המשפט במארסיי נקבע לספטמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי