"אני הבאתי את מסי לפ.ס.ז'. לא יודע אם אמבפה דרש שאפוטר"

play
לאונרדו וקיליאן אמבפה, המנהל המקצוע וחלוץ פריז סן ז'רמן | GettyImages, FRANCK FIFE
בישול גדול למסי, ארגנטינה הביסה 0:3 את איטליה בקרב האלופות 01:40

לאונרדו, המנהל המקצועי שסיים את דרכו בעיר האורות, בריאיון ראשון לאחר הפרידה: "יש שחקנים אדירים בקבוצה, אבל אחרי הפסד לריאל מאשימים את ההנהלה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן החליטה בחודש שעבר להיפרד ממנהלה המקצועי לאונרדו והוא כבר הוחלף בלואיס קמפוס, אבל רק הבוקר (שישי) שמענו לראשונה את הברזילאי מתייחס להחלטה לפטר אותו, אותה לא נשמע שהוא קיבל בהבנה.

לאונרדו הגיע לעיר האורות ביוני 2019 ובריאיון הראשון שהעניק מאז סיים את דרכו, הוא השיב לראשונה לשאלה אם היה זה קיליאן אמבפה שהציב אולטימטום שלא יישאר במועדון ויעזוב לריאל מדריד כל עוד לאונרדו לא יפוטר: "אני לא מכיר דבר, זה לא משהו שאמרו לי", הבהיר, "בכל מקרה אני לא רוצה להיכנס לזה, אבל זה חשוב ששחקן ברמה הזו נשאר – גם למועדון וגם לליגה הצרפתית".

קיליאן אמבפה, ליאונל מסי, ניימאר - שחקני פריז סן ז'רמן
צירף את מסי לניימאר ואמבפה, אבל שילם את המחיר. לאונרדו | רויטרס

זו הייתה הקדנציה השנייה של לאונרדו בפ.ס.ז' בתור האחראי המקצועי, אחרי שהוא היה בתפקיד במשך שנתיים גם בין 2011 ל-2013, ועל ההחלטה להיפרד ממנו פעם נוספת אמר: "אזכור את הדברים הטובים מפריז סן ז'רמן. עשינו המון דברים בשלוש השנים האלה, שבמהלכן גם פרצה מגפת הקורונה שהכניסה אותנו לתקופה מאוד מוזרה. בסך הכל בשלוש השנים הללו הגענו לגמר ליגת האלופות, עוד חצי גמר, זכינו באליפות, בשבעה גביעים והצלחתי לצרף את ליאונל מסי".

ואם כבר הוזכר מסי, על החתמתו הוסיף לאונרדו: "זה היה מאוד לא צפוי, אני בכלל חושב על זה ומבין שהיה לי חלק בהעברה היחידה של מסי בקריירה. זה היה מדהים שיש לנו בקבוצה כל כך הרבה שחקנים, כי הגיעו גם סרחיו ראמוס וג'אנלואיג'י דונארומה, אבל בסוף אתה מפסיד לריאל מדריד וכולם מאשימים את ההנהלה והצוות".