"מסי לא הפסיק לקלל אותי, רצה להרוג אותי. רציתי ללכת הביתה"

play
שחקן פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי | GettyImages, Quality Sport Images
בישול גדול למסי, ארגנטינה הביסה 0:3 את איטליה בקרב האלופות 01:40

חברו של הכוכב בפריז סן ז'רמן ובנבחרת, פארדס, נזכר בתקרית ביניהם: "הוא היה עצבני בטירוף". מה עשה הפנומן במפגש הבא?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ליאנדרו פארדס הפך בשנה האחרונה לאחד השחקנים הקרובים ביותר לליאונל מסי, כאשר בנוסף לשיתוף הפעולה בין השניים בשורות נבחרת ארגנטינה, הפרעוש חבר לקשר בן ה-27 בפריז סן ז'רמן בקיץ שעבר. עם זאת, קצת לפני אותו מעבר התקיים ביניהם עימות סוער, שעליו סיפר פארדס בריאיון לתכנית היוטיוב "קופסה שחורה".

מסתבר שבמהלך המשחק בין פריז סן ז'רמן לברצלונה, בשמינית גמר ליגת האלופות אשתקד, מסי התעצבן על בעיטה שספג – עדיין כשחקן הקטלאנים – מפארדס. אבל מה שגרם לפנומן לרתוח באמת, הייתה הערה ששמע מיד לאחר מכן: "הוא התרגז, כי אמרתי כמה מילים לחברים שלי לקבוצה והוא שמע, והתעצבן. הוא היה עצבני בטירוף, לא הפסיק לקלל אותי, בקטע רע. הוא רצה להרוג אותי ואני רציתי ללכת הביתה", סיפר פארדס.

בהמשך הריאיון, הקשר הבהיר כי כשהשניים נפגשו בנבחרת, מסי כבר השאיר הרחק מאחור את אותה תקרית: "אחר כך ראיתי אותו והוא התנהג כאילו כלום. הוא הראה לי מי הוא כבן אדם. היחסים בינינו המשיכו כמו שהיו. עכשיו כשהנושא עולה, אנחנו מדברים על זה וצוחקים, אבל אז הוא היה עצבני בטירוף. הוא רצה להרוג אותי".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מחבק את לאנדרו פארדס
למרות התקרית, יש ביניהם אהבה גדולה. מסי ופארדס | אימג'בנק GettyImages, Wagner Meier

פארדס ככל הנראה לא ימשיך לשתף פעולה עם מסי בפריז סן ז'רמן, כיוון שהוא מסומן כאחד השחקנים שיעזבו את הקבוצה מעיר האורות עם מינויו של המאמן החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי