גאלטייה: "נבאס יהיה השוער השני, יודע שהוא מתוסכל". ניימאר "רוצה להישאר"

play
קיילור נבאס, שוער פריז סן ז'רמן | GettyImages, FRANCK FIFE/AFP
מסי וניימאר שותפו, אמבפה כבש: פ.ס.ז' המשיכה לטייל במשחקי קדם העונה 02:09

מאמן פ.ס.ז' החליט שלא תהיה רוטציה בין הקורות: "סומך עליו בתפקיד הזה". הברזילאי: "לא יודע מה התכניות של המועדון לגביי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לפני כשנה, פריז סן ז'רמן צירפה בהעברה חופשית את הזוכה הטרי בתואר השחקן המצטיין של היורו – ג'אנלואיג'י דונארומה. בעונה החולפת תחת מאוריסיו פוצ'טינו, השוער האיטלקי חלק את עמדת השוער הבכיר עם קיילור נבאס, אך כעת תחת כריסטוף גאלטייה המצב עומד להשתנות לטובת הצעיר מבין השניים.

אחרי שהפריזאים טיילו ל-0:3 על אוראווה רדס היפנית במסגרת ההכנות לעונה הקרובה, המאמן החדש בעיר האורות הכריע בנוגע לסוגיה בין הקורות: "אני לא רוצה רוטציה, אני רוצה לעבוד עם שוער בכיר ושוער מחליף. נבאס יודע מה אני מצפה ממנו בתור השוער השני ואני סומך עליו, למרות שאני יודע שעמוק בפנים הוא מאוד מתוסכל מהסיטואציה. במועדון כמו פ.ס.ז' זה מאוד חשוב שיהיו לך שני שוערים טובים".

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי עם ניימאר
רוצה להישאר. ניימאר לצד מסי | אימג'בנק GettyImages, Koji Watanabe

שחקן בכיר נוסף במועדון שעלה לכותרות הקיץ הוא ניימאר, לאור חוסר הוודאות בנוגע להמשך דרכו. בזמן שאף קבוצה לא מבצעת התקדמות של ממש כדי לצרפו, הברזילאי לא מתכוון להיפרד מליאונל מסי וקיליאן אמבפה בקרוב: "אני עדיין רוצה להישאר, עד כה המועדון לא אמר לי שום דבר, אז איני יודע מה התכניות לגביי".

מאמנו של ניימאר גם כן התייחס לנושא ואמר: "הוא עובד נהדר מתחילת ההכנות, הוא נראה שמח והוא בכושר טוב. לא דיברתי איתו על העתיד שלו, אבל הוא לא נראה מוטרד מזה".