בארגנטינה התרגשו: המחווה של ליאונל מסי כלפי אוהד בבלומפילד

play
ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.8 05:53

במולדתו של הפרעוש החמיאו על מעשה "ראוי לשבח" של כוכב פריז סן ז'רמן. באירופה התלהבו מההצגה שלו ב-0:4 על נאנט: "זרח כמו פעם, הזכיר את ימיו בברצלונה". וגם: המסיבה הפרטית של ניימאר ושחקני פ.ס.ז' עם הדוגמניות הישראליות

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

גם בארגנטינה עקבו מן הסתם אחרי המופע שסיפק ליאונל מסי בניצחון 0:4 של פריז סן ז'רמן על נאנט בסופר קאפ הצרפתי אמש (ראשון) בבלומפילד, אך יותר מהיכולת של הפנומן על כר הדשא, במולדתו של מסי התרגשו הרבה יותר מהמחווה שלו כלפי ילד ישראלי בירידה לחדר ההלבשה.

לאחר טקס הענקת המדליות והנפת הגביע, אותו ילד הסתנן בין כוחות האבטחה בסמוך למנהרת השחקנים, כדי להגשים חלום ולהצטלם עם מסי. המאבטחים מיד ניסו להרחיק את האוהד הצעיר, אלא שמסי מיד תפס אותו בזרוע והורה לאנשי האבטחה לשחררו. בסופו של דבר, הילד השיג את התמונה שכולנו היינו רוצים, ואף זכה לחבק את הכוכב לפני שזה עזב את המקום. "מחווה עצומה, ראוי לשבח", נכתב בארגנטינה על המעשה של מסי.

צפו במסי מגשים חלום לאוהד

העונה הראשונה של מסי בצרפת הייתה רחוקה מלהיות פשוטה: הוא הגיע לפריז סן ז'רמן בשלב די מאוחר של הקיץ, התחיל את העונה באיחור, התקשה להיכנס לעניינים ולא הציג את המספרים אליו הרגיל את כולנו מימיו בברצלונה. אתמול הוא פתח עונה שנייה בקבוצה מעיר האורות, ואם לשפוט על פי היכולת שלו ב-0:4, ייתכן כי העונה פ.ס.ז' סוף סוף תקבל את מסי המוכר והטוב.

"שער הליגה הראשון של מסי בשנה שעברה היה נגד נאנט ששוב סבלה ממנו – ממסי האמיתי", נכתב ב"לאקיפ" הצרפתי שבחר בארגנטינאי למצטיין, "הוא לבש את ה'גלימה מברצלונה'". ב-RMC גם כן התלהבו מהפרעוש ורשמו: "הוא נתן את אחת ההופעות הכי טובות שלו במדי פ.ס.ז' – הוא היה חד, מובילי ומעורב".

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן
ישחזר את היכולת לאורך עונה שלמה? מסי | ברני ארדוב

הארגנטינאי הבקיע את השער הראשון של האלופה בדקה ה-22 כאשר השכיב את השוער אלבן לאפון ובעט לרשת כדור אותו שחקני ההגנה לא היו יכולים לעצור. הפעולה הכל כך אופיינית שלו העירה גם את הספרדים, שתוהים האם מסי באמת חזר לשיאו. "הוא זרח כמו פעם", נאמר ב"מארקה" הספרדי, "רק הזמן יגיד אם הוא ישמור על הרמה הזו לאורך העונה, אך המשחק שלו נגד נאנט הזכיר את ימיו בברצלונה. הוא שיתף פעולה בצורה מושלמת עם ניימאר".

מי שיכול להיות מרוצה במיוחד מהניצחון החלק הוא המאמן כריסטוף גאלטייה, שצלח את הופעת הבכורה הרשמית על הקווים. אחרי ש"פ.ס.ז' הגיעה לארץ המובטחת", כפי שנכתב בכותרות בצרפת, גאלטייה לא שכח להודות לקודמו בתפקיד אחרי ההתחלה החלומית לקדנציה שלו: "אני שמח להחזיר את התואר הזה לפ.ס.ז', חלק ממנו שייך למאוריסיו פוצ'טינו. אני אוהב את הדרך בה הקבוצה שיחקה, תמיד שאפה לתקוף ולשלוט בכדור".

מרקיניוס, פריז סן ז'רמן
הפעם פ.ס.ז' חגגה בבלומפילד. מרקיניוס | ברני ארדוב

הקפטן מרקיניוס אמר לאחר המשחק: "ראו שמסי הרגיש מאוד בנוח, בעמדה שהוא אוהב. המאמן הצליח להפיק את המיטב מהשחקנים. רצינו לזכות בתואר ולא משנה איך, אבל עם הדרך שעשינו זאת, זה עוד יותר טוב. עבדנו, התכוננו היטב וראו את זה על המגרש".

על ההבדלים בין הסופרקאפ בשנה שעברה, שהסתיים בהפסד 1:0 לליל, לבין הסופרקאפ השנה אמר הברזילאי: "אז הרבה שחקנים היו חסרים, העונה התחילה בצורה אחרת. השנה היה לנו יותר חופש וזמן להתכונן כמו שצריך. השחקנים מצאים כאן כבר כמעט חודש, אפשר לראות את ההבדל כשיש הכנה טובה ופגרה ארוכה".

כתבנו שלומי הלר מוסיף כי המשטרה עצרה אתמול שני חשודים במהלך המשחק בחשד שהתחזו למאבטחי משרד ראש הממשלה במטרה להיכנס לאצטדיון בלומפילד. ברשותם אותר אקדח דמה של גז פלפל ובחקירתם הם הודו שניסו להכנס למשחק והביעו חרטה על מעשיהם. "אנחנו לפני גיוס, אנחנו מצטערים", מסרו השניים, תושבי המרכז בשנות ה-20 לחייהם. הם שוחררו והורחקו ממגרשי כדורגל עד תום עונת המשחקים 2020/2023

אלין כהן
הוזמנו למסיבה. אלין כהן | יח"צ – חד פעמי, גלר הפקות

"ניימאר ושחקני פ.ס.ז' חגגו במסיבה פרטית עם דוגמניות ישראליות"

עוד ממעללי פ.ס.ז' בישראל: על פי דיווח ב"ערב טוב עם גיא פינס" – "הדוגמניות הישראליות עדן פינס, גל גברעם ואלין כהן בילו אתמול במסיבה פרטית עם ניימאר ושחקני פ.ס.ז', תחת אבטחה כבדה סביבם, ללא טלפונים – ואיסור לצלם!". יש לציין כי בעבר ניימאר ופינס כבר היו בקשר חברי, ואתמול הוא שיתף בסטורי תמונה שלה מצלמת אותו מהיציע.